جامعه / شناسه خبر: 128831 / تاریخ انتشار : 1401/7/30 13:13
|

رنگ نارنجی به نقشه کرونایی استان بوشهر بازگشت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: براساس تازه ترین ارزیابی های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تغییر رنگ شهرستان تنگستان از زرد با خطر متوسط به نارنجی؛ وظعیت پرخطر به نقشه کرونایی این استان بازگشت.

بوشهری ها معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: براساس تازه ترین ارزیابی های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تغییر رنگ شهرستان تنگستان از زرد با خطر متوسط به نارنجی؛ وظعیت پرخطر به نقشه کرونایی این استان بازگشت.

قاسم برجویی فرد روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین براساس تازه‌ترین ارزیابی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تغییر رنگ شهرستان‌های دشتی وگناوه از زرد به آبی شمار شهرستان‌های زرد استان بوشهر کاهش یافته اند.

وی بیان کرد: در زمان حاضر شهرستان‌های دیر و دیلم در وضعیت زرد با خطر متوسط کرونایی قرار دارند.

برجویی فرد ادامه داد: بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، جم، عسلویه، کنگان، گناوه و دشتی نیز در وضعیت آبی کم خطر کرونایی قرار دارند.

وی یادآور شد: براین اساس ۱۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت نارنجی، ۲۰ درصد در وضعیت زرد و ۷۰ درصد نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

برجویی فرد اضافه کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون، ۱۰۸هزار و ۶۲۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا و ۲ هزار و ۲۳۰ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

 

کلیدواژه

قاسم برجویی

کرونا

استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی