جامعه / شناسه خبر: 139128 / تاریخ انتشار : 1402/1/21 16:37
|
رییس کل دادگستری بوشهر

از تعطیلی ۱۴ واحد تولیدی جلوگیری شد

رئیس کل دادگستری استان بوشهر حمایت از تولیدکنندگان را مورد تأکید قرار داد و گفت: سال ۱۴۰۱ با اقدامات موثر دادگستری استان بوشهر مشکلات ۱۴ واحد تولیدی استان برطرف و از تعطیلی آنها جلوگیری شد.

بوشهری هامهدی مهرانگیز با اشاره به اینکه توجه به تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید را مورد تأکید قرار داد و نقش دستگاه قضا در رفع موانع تولید موثر است، اظهار داشت: برای رفع موانع تولید و احیای واحد‌های صنعتی و اشتغال‌زایی اقدامات مهمی از سوی دستگاه قضا در استان بوشهر در سال 1401 انجام شده است.

وی از جلوگیری تعطیلی واحدهای تولیدی در استان خبر داد و بیان کرد: با اقدامات موثر دادگستری استان بوشهر در سال 1401 مشکلات 14 واحد تولیدی برطرف و از تعطیلی آنها جلوگیری و از بیکاری یک هزار و 600 نیروی کار آنها جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر برخی از مشکلات واحد‌های تولیدی را ناشی از شرایط اقتصادی موجود در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: دادگستری استان بوشهر تلاش می‌کند که از مسیر قانونی و با استفاده از اختیارات خود نسبت به حل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام کند.

مهرانگیز با بیان اینکه واحدهای تولیدی یاد شده در عرصه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی فعال هستند تصریح کرد: با پیگیری‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بوشهر در سال گذشته مشکلات واحدهای تولیدی یاد شده رفع و از تعطیلی آنها جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تأکید بر این موضوع که حمایت از تولید از برنامه‌های مهم قوه قضائیه است گفت: بر این اساس در راستای آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی از صنایع استان بازدید می‌شود.

وی تداوم رفع مشکلات واحدهای تولیدی و حمایت از سرمایه‌گذاران را از اولویت دادگستری استان بوشهر دانست و ادامه داد: در چارچوب قوانین و مقررات برای تحقق مطالبات تولیدکنندگان و مشکلات صنعتگران با دستگاه‌های اجرایی از جمله دستگاه‌های خدمات‌رسان و بانک‌ها تلاش می‌شود.

کلیدواژه

مهدی مهرانگیز

بوشهر

دادگستری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی