جامعه / شناسه خبر: 149194 / تاریخ انتشار : 1402/2/7 11:37
|

کرونا در استان بوشهر هنوز فروکش نکرده

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می‌گوید: هر چند آمار مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان پایین آمده، اما این بیماری همچنان در کشور در حال تاخت و تاز است و مردم باید همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بوشهری هارییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می‌گوید: هر چند آمار مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان پایین آمده، اما این بیماری همچنان در کشور در حال تاخت و تاز است و مردم باید همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر حسن ملکی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه عمل به توصیه‌های بهداشتی بهترین راهکار برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع کرونا است، گفت: اکنون در خیز این بیماری در کشور قرار داریم و آمار مبتلایان در کشور بالاست، اما در استان ما وضعیت بهتر و رنگ‌بندی همه شهرستان‌ها آبی است.
 
وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: در خصوص مدارس به والدین توصیه شده دانش آموزانی که علایمی دارند به مدرسه نروند تا از گسترش این بیماری جلوگیری شود.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هم‌استانی‌ها توصیه کرد باتوجه به گرم شدن هوا و نزدیک شدن به فصل تابستان در فضا‌های اداری و مسکونی و هر مکان بسته، به تهویه هوا توجه شود و بیماران سالمند هم در صورت مبتلا شدن به کرونا از افراد خانواده جدا شوند.

کلیدواژه

کرونا

استان بوشهر

دکتر حسن ملکی زاده

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی