جامعه / شناسه خبر: 150632 / تاریخ انتشار : 1402/6/28 14:07
|

با عرض معذرت کنسل شد

سریال لغو پروازهای تهران به بوشهر و بالعکس در سایه بی توجهی و بی خیالی مسئولان و متولیان امر به وقت ّ زمان و حق و حقوق

بوشهری ها◻️ سریال لغو پروازهای تهران به بوشهر و بالعکس در سایه بی توجهی و بی خیالی مسئولان و متولیان امر به وقت ّ زمان و حق و حقوق مردم با لغو پرواز امروز صبح تهران به بوشهر و بالعکس همچنان ادامه دارد .

◻️ این لغو پروازهای مکرر مدتهاست که در بوشهر به زندگی مردم لطمه وارد ساخته و کسی نیز بدان توجه جدی نداشته است .

◻️ این لغو پروازها ، موریانه‌وار پایه‌های اعتماد و اعتقاد مردم را به سیستم دیوانی و نظام حکمرانی مسئولان خدشه وارد ساخته و ایجاد نارضایتی می‌کند

◻️ شک نکنید که پشت این لغو پروازها و عدم توضیح دلایل این مشکل ، منفعت‌طلبی و سودجویی و دلال‌بازی و ایجاد نارضایتی است . چرا که در سایه بی توجهی دستگا‌های نظارتی و مسئولان ارشد استانی است که این شرکت‌ها گز نکرده خود می‌دوزند و می‌بافند و بر خرمن زندگی و وقت و اعتماد مردم آتش سرخ می‌اندازند.

◻️ ضرورت دارد دستگاههای نظارتی آستین بالا زده و همچنان که نسبت به فسادهای رایج حساسیت نشان می‌دهند، این فساد خرمن‌سوز و این ایجاد نارضایتی را دقیقا زیر نظر بگیرند و با عوامل آن برخورد جدی نمایند .

◻️ وقت آن است که دادستان محترم بنابر ماموریت و مسئولیتی که قانون بر عهده وی گذاشته است از حق و حقوق شهروندان و مسافرانی که بر اثر این لغو پروازهای مکرر در بوشهر و سایر شهرهای مبدا یا مقصد علاف و سرگردانند دفاع و با دست‌اندرکاران این شرکت‌های سودجو برخورد نمایند .

◻️ باور بفرمایید در هر کجای دنیا این لغو پروازها ، با این حجم گستردگی صورت می‌گرفت درب این شرکت‌ها را گل می‌گرفتند و چنان جریمه‌هایی را بر آنها تحمیل می‌کردند که سالها مثل شتر در گل‌و لای در خود پیچیده و " فیره" می‌دادند ./ بوشهری‌ها

کلیدواژه

لغو پروازها

فرودگاه بوشهر

بوشهر

شهروندان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی