سیاست / شناسه خبر: 160876 / تاریخ انتشار : 1402/7/26 22:58
|

پیام شهردار برازجان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله و بمباران بیمارستان غزه

بوشهری ها /پیام شهردار برازجان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله و بمباران بیمارستان غزه و کشتار کودکان، زنان و مردان بی دفاع فلسطین

بوشهری ها /پیام شهردار برازجان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله و بمباران بیمارستان غزه و کشتار کودکان، زنان و مردان بی دفاع فلسطین

 
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، متن این پیام به شرح زیر است: 
 
بســــــــــم الله القاصـــــــــــــم الجبــــــــــــارین
 
از مظلومیت و بی گناهی مردم فلسطین هر چه بنویسیم کم است و چیزی از درد و اندوهی که جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر اسرائیل بر آنان وارد میکند کم نمیشود، امروز جهان و جهانیان بیش از پیش با چهره پلید جنایت و نسل کشی رژیم کودک کش اسرائیل آشنا شدند. این رژیمی که به قتل عام افراد بیگناه و بی پناه فلسطین پرداخت و به زنان و کودکان بی دفاع در بیمارستان غزه حمله کرد به لطف پروردگار نابود خواهد شد. 
 
این فاجعه بارترین جنایت صهیونیست هاست که نه تنها دل همه ی ایرانیان بلکه قلب تمامی بشریت از این جنایت وحشیانه داغدار شد. به فضل خداوند تبارک و تعالی رهایی کامل فلسطین عزیز و نابودی این رژیم کودک کش نزدیک است. 
 
اینجانب ضمن همدردی با مردم مظلوم غزه، از خداوند منان آرزوی نابودی و برچیدن ظلم و ستم این رژیم غاصب و رهایی قبله اول مسلمین جهان از شر اشغالگران صهیونیستی را خواستارم.
 
مرتضی قدوسی شهردار برازجان

کلیدواژه

برازجان

شهردار برازجان

بیمارستان غزه

حمله صهیونیستی

جنگ

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی