سیاست / شناسه خبر: 171331 / تاریخ انتشار : 1402/12/7 12:48
|

مدیران اجرایی و دستگاه های خدمات رسان بوشهر ۱۰ و ۱۱ اسفند آماده باش هستند

استاندار بوشهر گفت: باتوجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری روز جمعه هفته جاری، مدیران اجرایی و دستگاه های خدمات رسان استان بوشهر در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند در آماده باش هستند.

بوشهری ها /احمد محمدی زاده روز دوشنبه در گفت وگو  اظهار کرد: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در حوزه‌های مختلف درمانی، اورژانس، آتش‌نشانی، آب، برق و گاز در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: امور انتخاباتی در استان بوشهر براساس تقویم ارسالی وزارت کشور در حال اجرا است و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل اتخاذ شده است.

محمدی‌زاده یادآور شد: ۸۰۴ هزار و ۱۰۷ نفر از مردم استان بوشهر واجد شرایط رای هستند که برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات امکانات لازم فراهم شده است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌های استان بوشهر حوزه گردشگری است که برای جمع‌آوری آرا مسافران و گردشگران صندوق‌های لازم پیش‌بینی شده است.

وی از پیش‌بینی انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: فعالیت هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای امنیتی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات پرشور در نقاط مختلف استان بوشهر درخور تحسین است.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز قرار داریم گفت: در این راستا ضمن تامین مایحتاج عمومی مردم و مسافران نظارت برای کنترل قیمت‌ها تشدید شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب چهار تن برای حوزه‌های " انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم" ، " دشتستان" ، " دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه" و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

کلیدواژه

استانداری بوشهر

احمد محمدی زاده

ستاد انتخابات بوشهر

انتخابات مجلس شورای اسلامی

بوشهر

آماده باش دستگاهای خدمات رسان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی