سیاست / شناسه خبر: 171335 / تاریخ انتشار : 1402/12/7 17:03
|
امام جمعه عسلویه خطاب به نامزدهای انتخابات:

وعده های توخالی و دروغین ممنوع! / مشارکت در انتخابات، اقتدار نظام اسلامی را تضمین می کند

امام جمعه عسلویه گفت : نامزدهای انتخابات وعده های توخالی و دروغین به مردم ندهند

بوشهری ها / امام جمعه عسلویه با بیان این مطلب در گفت و اخصاصی با خبرنگار ما گفت: نامزدهای انتخابات با مردم صادق و شفاف باشند و به مردم وعده هایی ندهند که توان عمل به آن ها را ندارند.

به گزارش بوشهری ها به نقل از پیام عسلویه ؛ حجت الاسلام هاشمی نژادبا بیان اینکه نباید هوشیاری مردم را دست کم گرفت، افزود: مردم هوشیار هستند و تمامی وعده ها را رصد و به وقت خود مطالبه می کنند و نامزدها باید حواسشان را در دادن وعده به مردم جمع کنند.

او ادامه داد: اینگونه نباشد که وقتی فردی با رأی مردم به بهارستان راه یافت و نماینده و وکیل مردم در محلس شورای اسلامی شد، مردم را فراموش کند.

 نماینده ولی فقیه در عسلویه بیان کرد: هر فردی که نماینده شد در کنار مردم و برای مردم باشد و در دوران نمایندگی برای حضور در بین موکلین خود و شنیدن دغدغه ها و مشکلاتشان وقت خاصی بگذارد و پیگیر مسائل مربوط به حوزه انتخابیه خود باشد.

حجت الاسلام «هاشمی نژاد» همچنین با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، از مردم خواست تا متوجه اهمیت حضور خود در دایره امت باشند و با حضور پر شور خود در انتخابات، بر توطئه های دشمنان خط بطلان بکشند.

او اظهارداشت: موضوع انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز است و مشارکت بالای مردم، نقشه های دشمن را خنثی و قدرت مجلس را بیشتر می کند.

امام جمعه عسلویه همچنین با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در صحنه هایی چون انتخابات، اقتدار نظام اسلامی را تضمین می کند، گفت: از مردم می خواهم با مشارکت پر شور خود در انتخابات، باری دیگر شعور سیاسی خود را به نمایش بگذارند و حماسه ای دیگر رقم بزنند.

کلیدواژه

امام جمعه عسلویه

انتخابات جمعه

استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی