سیاست / شناسه خبر: 171361 / تاریخ انتشار : 1402/12/19 17:24
|

کمپین «شهر ایمن» در مدارس برازجان برگزار شد+ تصاویر

بوشهری ها /به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان، کمپین «شهر ایمن» با شعار «امنیت در سایه آموزش های ایمنی» 19 اسفندماه در مدارس دخترانه هاجر، محجوب و پسرانه حافظ، ‌شهدای فرهنگی سطح شهر برگزار شد.

بوشهری ها /به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان،  کمپین «شهر ایمن»  با شعار «امنیت در سایه آموزش های ایمنی»  19 اسفندماه در  مدارس دخترانه هاجر، محجوب و پسرانه حافظ، ‌شهدای فرهنگی سطح شهر برگزار شد.

 رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری برازجان در برگزاری این کمپین خطاب به دانش آموزان این دوره آموزشی گفت: هدف این کمپین انتقال تجربیات و آموزش های صحیح‌ ضامن عبور از خطرات احتمالی چهارشنبه‌سوری است و بنا داریم در روزها و هفته ی آینده مدارس بیشتری را آموزش دهیم .
علی قائدی فر جامعه هدف این سازمان را مدارس متوسطه اول اعلام کرد و افزود: انشالله شاهد کاهش و کنترل رفتارهای مخاطره آمیز نوجوانان در چهارشنبه سوری باشیم.
 
قائدی فر با اشاره به اهمیت آموزش در بخش های مختلف صنفی و اجتماعی افزود: ما در سازمان آتش نشانی بنا را پیشگیری بر مبنای آموزش های ایمنی قرار داده ایم و طی یک سال اخیر شاهد نتایج مثبت این رویه نیز بوده ایم.
 
 
بر اساس این گزارش، در مرحله نخست کمپین «شهر ایمن» کارشناسان این سازمان آقایان رضایی، دیوند، خدایی،رضایی نیا، توسلی و دلیرجان حضور داشتند که ضمن ارائه آموزش های لازم در حوزه پیشگیری از مخاطرات و صدمات ناشی از ساخت و استفاده از مواد محترقه دست ساز،‌ هشدارهای لازم برای افزایش سطح ایمنی را منتقل کردند‌.
 
 
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

کلیدواژه

برازجان

آتشنشانی برازجان

کمپین شهر ایمن

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی