سیاست / شناسه خبر: 171367 / تاریخ انتشار : 1402/12/26 09:03
|

معاون توسعه، مدیریت و منابع مالی شهرداری برازجان روز 25 اسفند را به شهردار برازجان تبریک گفت

بوشهری ها /حسن شریفی معاون توسعه، مدیریت و منابع مالی شهرداری برازجان طی پیامی روز شهردار را به شهردار برازجان تبریک گفت.

بوشهری ها /حسن شریفی معاون توسعه، مدیریت و منابع مالی شهرداری برازجان طی پیامی روز شهردار را به شهردار برازجان تبریک گفت.

به گزارش بوشهری ها متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

آسایش، امنیت، سلامت روانی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی و رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک شهر سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا، نیازمند تلاش‌ و اراده جدی، تمامی مدیران و مسئولان به ویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری و در راس آن شهردار است که با برنامه‌ ریزی‌ های علمی و اجرای آنها، مسیر توسعه همه جانبه شهر را هموار و فضایی مطلوب را برای زندگی شهروندان فراهم می سازد.

یقینا توسعه و پیشرفت هر شهری مرهون تلاش بی دریغ مسؤولان خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء آن شهر قدم برداشته و خدمتگزاری را مدال افتخاری برای خود می دانند و بی تردید نقش و جایگاه شهرداری ها در ایجاد توسعه، افزایش امید و نشاط اجتماعی نقشی بی بدیل و ماندگار است.

جناب آقای قدوسی شهردار پرتلاش و توانمند شهر بزرگ و تاریخی برازجان، خدای را شاکریم که  فرصت خدمت به شهروندان مومن و ولایتمدار برازجان را به شما عنایت فرموده و به پاس تلاش ها و زحمات مثمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر که در سخت ترین شرایط مالی واقتصادی  کارهای بزرگ و ماندگاری را در جای جای شهر به سرانجام رسانیده اید بر خود لازم می دانم ۲۵ اسفند ماه را که به یاد سردار سرلشگر فرمانده جانباز مهندس مهدی باکری به روز شهردار نامگذاری شده را صمیمانه به شما تبریک و از زحماتتان قدردانی نمایم.

امیدوارم شور شیرین خدمتتان در رویکرد انجام پروژه های شهری با تداوم برداشتن گام های اساسی در زمینه توسعه شهری همچنان با تدبیر و تلاش همسو بوده و موجب رضایتمندی مردم عزیز و گرانقدر شهرمان برازجان شود انشاالله.

کلیدواژه

شهرداری برازجان

روز شهردار

حسن شریفی

مرتضی قدوسی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی