جامعه / شناسه خبر: 20672 / تاریخ انتشار : 1397/2/29 16:03
|
باند انحصار برای فروش بلیط هواپیمای بوشهرتهران

بلیط پرواز بوشهر به تهران 800 هزار تومان

بوشهری ها | عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهارداشت: متاسفانه قیمت بلیط پرواز بوشهر – تهران از بیلط هواپیمای تهران – ترکیه بیشتر است.

بوشهری ها / عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهارداشت: متاسفانه قیمت بلیط پرواز بوشهر – تهران از بیلط هواپیمای تهران – ترکیه بیشتر است.

به گزارش » بوشهری ها » به نقل از میزان حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری با اشاره به نبود رقابت و ایجاد  یک بازار انحصاری برای خرید بلیط هواپیما در فرودگاه بوشهر گفت: متاسفانه قیمت بلیط پرواز بوشهر – تهران از بیلط هواپیمای تهران – ترکیه بیشتر است.

وی افزود: برخی در نبود رقابت و با ایجاد یک بازار انحصاری قیمت بلیط را در فرودگاه بوشهر به ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان رسانده‌اند، حتی بنده اخیرا بلیط ۸۰۰ هزار تومانی گرفته و به تهران آمدم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مردم نسبت به این موضوع بسیار معترض هستند، اما به دلیل مسافت زیاد تن به خرید بلیط‌های گران قیمت می‌دهند.

این نماینده با بیان اینکه مسئولین یا باید بازار انحصاری در این فرودگاه را بشکنند و یا اینکه فروش بلیط چارتر را بردارند، بیان داشت: حتی در همین رابطه بنده نشستی با وزیرراه و شهرسازی خواهم داشت البته وزیر هم چندی پیش دستور رسیدگی به این موضوع را داده بود که پس از دریافت اطلاعات متوجه شد که بیش از ۹۵ درصد پرواز‌های بوشهر به طور چارتری انجام می‌شود بنابراین اگر طی مذاکراتمان با وزیر راه و شهرسازی به نتیجه نرسیدیم قطعا از سایر اهرم‌های خود در مجلس استفاده خواهیم کرد.

کلیدواژه

پرواز بوشهر

خدری

کمیسیون انرژی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی