فرهنگ / شناسه خبر: 20691 / تاریخ انتشار : 1397/2/31 18:08
|
سید قاسم یاحسینی

تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در بوشهر پس از ماه رمضان نوشته می شود

بوشهری ها | نویسنده حوزه دفاع مقدس گفت:تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی با محوریت تاریخ بوشهر از آغاز تا پیروزی انقلاب اسلامی بعد از ماه رمضان نوشته می شود.

بوشهری ها / سید قاسم یاحسینی نویسنده حوزه دفاع مقدس در خصوص آثاری که در دست نگارش دارد بیان کرد: دو کتاب در دست دارم که قرار است بعد از ماه مبارک رمضان بر روی آنها کار کنم که یکی از آنها درباره تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در بوشهر است.

وی افزود:اگر دوستان با من در این کتاب همکاری کنند یک کتاب هشتصد تا هزار صفحه ای نوشته خواهد شد که در آن به تاریخ بوشهر از آغاز تا پیروزی انقلاب اسلامی در قالب تاریخ شفاهی و اسناد و مدارک همراه با خاطرات پرداخته می شود.

نویسنده حوزه دفاع مقدس بیان کرد: صحبت های اولیه را با حوزه هنری بوشهر و انتشارات سوره مهر درخصوص انتشار کتاب درباره تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در بوشهر انجام داده ام.

وی با بیان اینکه غالبا کار نگارش کتاب را به اتمام می رسانم سپس دنبال ناشر برای انتشار کتابم می گردم، ادامه داد:قصد داشتم اثری خوب و ماندگار به دلیل چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی  خلق کنم از این رو تصمیم گرفتم کتابی درباره تاریخ شفاهی بوشهر بنویسم.

این نویسنده با بیان اینکه کتاب دیگری  در دست نگارش دارد، بیان کرد: کتاب دیگرم درباره خاطرات جناب تیمسار سید عیسی بای (تکاور  بسیار مشهور نیروی دریایی ارتش جهوری اسلامی ایران که در خرداد ماه 58 به خرمشهر اعزام می شود و با نیروهای ضد انقلاب در این شهر می جنگد) است که سال گذشته مصاحبه این کتاب را انجام دادم.

یاحسینی با بیان اینکه امیدوارم کار نگارش کتاب  را در نیمه دوم ماه مبارک رمضان انجام دهم، ادامه داد:این کتاب اثر خوبی در میان کتاب هایی خواهد بود که برای تکاوران نیروی دریایی ارتش جهوری اسلامی ایران نوشته ام./تسنیم

کلیدواژه

سیدقاسم یاحسینی

بوشهر

ماه رمضان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی