اقتصاد / شناسه خبر: 20711 / تاریخ انتشار : 1397/3/5 17:24
|
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان بوشهر خبر داد

استمهال 40 میلیاردریالی برای 130 بدهکار بانکی توسط بانک مهر اقتصاد استان

بوشهری ها | رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان بوشهر گفت: 130 نفر از دریافت‌کنندگان تسهیلات به دلایلی امکان واریز بدهی خود به میزان چهل میلیارد ریال نداشته‌اند که با اخذ مجوز از مرکز، زمینه است

بوشهری هارئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان بوشهر گفت: 130 نفر از دریافت‌کنندگان تسهیلات به دلایلی امکان واریز بدهی خود به میزان چهل میلیارد ریال نداشته‌اند که با اخذ مجوز از مرکز، زمینه استمهال و تمدید پرداخت بدهی‌های آنها ایجاد شده است.

به گزارش « بوشهری ها » به نقل از فارس ، عبدالرحیم دشمن‌زیاری پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان بانک مهر اقتصاد بوشهر با نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: در سال گذشته با تشکیل پرونده برای 10 هزار نفر، موفق به ارائه سه هزار و 540  میلیارد ریال تسهیلات خرد و کلان در قالب عقود اسلامی و قرض‌الحسنه به مردم شدیم .

وی افزود: در حالی که این بانک بیش از  هشت‌ هزار  میلیارد ریال  تسهیلات در اختیار   مردم قرار داده فقط 4.2 درصد از این افراد به میزان 370 میلیارد ریال اقدام به پرداخت بدهی‌های خود در موعد مقرر نکرده‌اند که با رایزنی با آنها در حال بازگشت مطالبات بانک که سرمایه مردم است، هستیم .

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان بوشهر تصریح کرد: 130 نفر از دریافت‌کنندگان تسهیلات نیز به دلایلی امکان واریز بدهی خود به  میزان چهل میلیارد ریال نداشته‌اند که با اخذ مجوز از مرکز، زمینه استمهال و تمدید پرداخت بدهی‌های آنها را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانند نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اقدام کنند .

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین عملکرد بانک مهر اقتصاد، فرهنگ‌سازی در عرصه بانک‌داری اسلامی است که در سال گذشته همایش بزرگ بانک‌داری اسلامی در بوشهر برگزار کردیم و طی آن در یک کارگاه یک‌روزه با دعوت از 120 روحانی، نمایندگی‌های ولی‌فقیه در سپاه شهرستان‌‌های استان، ائمه جمعه و حوزه‌های علمیه مسائل و مبانی بانک‌داری اسلامی توسط کارشناسان تشریح شد .

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان بوشهر یادآور شد: در راستای اقدامات فرهنگی و بر اساس مسئولیت اجتماعی، موفق به برپایی نمایشگاه‌های متعدد در مصلی‌های نماز جمعه در سراسر استان ، سرکشی به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران، شرکت در برنامه قرآنی نوای ملکوت، چاپ کتاب امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری یادواره شهدا و شرکت در همایش بین‌المللی دو قرن مبارزه با استعمار شدیم .

دشمن‌زیاری بیان کرد: در راستای حمایت از کالای ایرانی، امسال سعی شده که تمامی نیازهای بانک را از کالاهای ایرانی تامین کنیم و به دنبال بسط فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی در خانواده کارکنان بانک نیز هستیم .

وی با اعلام این که چاپ هر گونه سررسید سالانه تا یک و نیم میلیارد تومان هزینه در بردارد که حتی نصفی از آن قابل توزیع نیست، بیان کرد: در سال گذشته بانک مهر اقتصاد به جای چاپ سررسید، با اخذ 180 هکتار زمین بایر از اداره کل منابع طبیعی استان خوزستان، اقدام به جنگل‌کاری برای جلوگیری از فرسایش خاک و پدیده ریزگردها کرد و تا سه سال حفظ و نگهداری از این جنگل‌ها را با پرداخت کلیه هزینه‌های جانبی آن بر عهده گرفته است.

کلیدواژه

بانک مهر اقتصاد

دشمن زیاری

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی