سیاست / شناسه خبر: 20865 / تاریخ انتشار : 1397/6/24 15:45
|
سرهنگ عیسی داوریان فرمانده سپاه سید الشهداء شهرستان دیر:

۱۲۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان دیر اجرا می‌شود

بوشهری ها | فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: در این هفته برنامه‌های متنوعی در قالب 120 برنامه تدارک دیده شده است.

به گزارش بوشهری ها به نقل از تسنیم، سرهنگ عیسی داوریان هفته دفاع مقدس را یادآور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدر دانست و اظهار داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با اقتدار و صلابت از میهن اسلامی، آرمان‌ها و ارزش‌های  انقلاب اسلامی دفاع کردند و شکست مفتضحانه‌ای به دشمنان ایران اسلامی دادند.

وی اقتدار ایران اسلامی را مدیران رشادت‌ها و از خود گذشتگی رزمندگان دانست و گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران در 40 سال گذشته در ترفندهای گوناگون نتوانستند خدشه‌ای به ایران اسلامی وارد کنند و در جنگ اقتصادی هم کار به جایی نمی‌برند چراکه ملت ایران با روحیه جهادی همانند دوران دفاع مقدس دشمن را شکست می‌دهد.

فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر به برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی در قالب 120 برنامه تدارک دیده شده است.

داوریان رژه نیروهای مسلح دیدار با خانوادهای معظم شهداء  و غباروبی گلزار  شهداء را از جمله برنامه هفته دفاع مقدس دانست و گفت: دیدار با ایثارگران و رزمندگان و اجرای برنامه متنوع فرهنگی، برپایی همایش نخبگان بسیجی و بصیرت‌افزایی فرهنگی واعتقادی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی شرکت در رزمایش حضرت محمد رسول الله(ص) در مرکز استان را مورد اشاره قرار داد و افزود: یک گردان نیروی بسیجی شهرستان دیر برای شرکت در این رزمایش در هفته دفاع مقدس اعزام می‌شود.

فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با هدف یادآوری رشادت‌های رزمندگان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال  جنگ تحمیلی و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

 

کلیدواژه

سرهنگ عيسي داوريان

شهرستان دير

هفته دفاع مقدس

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی