سیاست / شناسه خبر: 30980 / تاریخ انتشار : 1397/7/2 18:42
|

توزیع 280 بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند تنگستان

بوشهری ها | دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان با تاکید بر توجه به مایحتاج نیازمندان گفت: در این راستا ۲۸۰ کیف و لوازم‌التحریرمیان دانش آموزان، مدرسه شهدای بانک مسکن تنگستان توزیع شد.

بوشهری ها / پرویز شعبانی ظهر امروز در آیین اهدا مایحتاج دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن اهرم تنگستان با اشاره به اینکه تامین نیازهای اولیه تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند سبب ایجاد آرامش فکری و روحی بیشتر در آنان می‌شود اظهار داشت: در این راستا 280 بسته نوشت افزار کامل و  لوازم مورد نیاز تحصیل و کیف مدرسه به دانش آموزان بی بضاعت مدرسه شهدای بانک مسکن اهرم تنگستان اهدا می‌شود.

 

بوشهر| 280 بسته لوازم‌التحریر میان دانش آموزان بی‌بضاعت تنگستان توزیع شد

وی لوازم التحریر را یکی از ارکان و اصلی‌ترین اجزای مورد نیاز دانش آموز در طول سال تحصیلی برشمرد و از این اقدام خداپسندانه خیران قدردانی کرد.

شعبانی با تاکید بر فراهم کردن نیازمندی‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت گفت: شناسایی دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم و تامین تجهیزات مورد نیاز تحصیل آنها برای رفع موانع بر سر راه تحصیل دانش‌آموزان در اولویت است.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان حمایت مادی و معنوی  از افراد بی‌بضاعت با تاسی از روش ائمه اطهار(ع) و توجه به نیازمندان جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: توانمندی دانش‌آموزان به آینده کشور و توسعه بیشتر جامعه کمک می‌شود چرا که تنها با آموزش می‌توان آسیب‌های اجتماعی و فقر و بیکاری را کاهش داد و سلامتی و رفاه بیشتری را به ارمغان آورد.

در این آئین  مدیرکل بانک مسکن استان بوشهر اظهارداشت: هدف از توزیع 280کیف و لوزام‌التحریر حمایت از دانش آموزان نیازمند در مدارس است.

عقیل زینلی بخوانی تصریح کرد:  به 10 نفر از دانش آموزان برتر دبستان شهدای بانک مسکن اهرم تنگستان از محل اعتبارات مسکن با نظر مدیر این دبستان افتتاح حساب آیته مسکن انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: زمین چمن مصنوعی در مدرسه شهدای بانک مسکن اهرم از محل اعتبارات بانک مسکن احداث می‌شود  و برای خرید وسایل خنک  کننده برای این مدرسه تامین اعتبار می‌شود.

کلیدواژه

پرويز شعباني

بانك مسكن اهرم تنگستان

افراد بي بضاعت

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی