سیاست / شناسه خبر: 31006 / تاریخ انتشار : 1397/7/6 15:57
|
در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مطرح شد:

گلایه های امام جمعه جم از مسئولان شهرستان

بوشهری ها | انتظار داشتیم بعد از حادثه تروریستی اهواز مسئولین شهرستان در مراسم هفته دفاع مقدس مشارکت بیشتری داشته باشند و اینقدر حضورشان در مراسم ها کم رنگ نباشد.

به گزارش بوشهری ها به نقل از خبرگزاری فارس،حجت الاسلام محمد گنجی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان جم ، اظهار داشت: مشارکت مردم، رهبری مقتدر، صبر و تحمل خانواده‌ها وحدت و نیروی ایمان و توسل به اهل بیت را رمز موفقیت در جنگ تحمیلی بوده است.
وی افزود: برنامه های خوبی در هفته دفاع مقدس در شهرستان برگزار شد و می‌طلبید از تمامی ظرفیت شهرستان در برنامه های دفاع مقدس استفاده شود.

امام جمعه جم بیان کرد: انتظار داشتیم بعد از حادثه تروریستی اهواز مسئولین شهرستان جم در مراسم هفته دفاع مقدس مشارکت بیشتری داشته باشند و اینقدر حضورشان در مراسم ها کم رنگ نباشد.

گنجی با انتقاد از عدم حضور پالایشگاه فجر جم در برنامه ها افزود: به شدت از آنها انتقاد دارم و در آینده در این زمینه صحبت خواهم کرد و همچنین عدم مشارکت مسئولین شهرک پردیس در این مراسم ها را غیر قابل قبول دانست .

خطیب جمعه جم همچنین از عدم حضور شهردار و مسئولین قضایی شهرستان در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان انتقاد کرد.

گنجی انتخاب مدیران غیر بومی را یکی از دلایل این موضوع دانست و گفت: متاسفانه مسئولان در برنامه های شهدا حضوری کم رنگ دارند.

کلیدواژه

خطبه هاي نماز جمعه شهرستان جم

حجت الاسلام محمد گنجي

هفته دفاع مقدس

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی