سیاست / شناسه خبر: 31074 / تاریخ انتشار : 1397/7/9 10:58
|

پنج طرح عمرانی در آبدان در دست اجراست

بوشهری ها | شهردار آبدان شهرستان دیر گفت: پنج طرح عمرانی با اعتبار 20 میلیارد ریال در این شهر در دست اجراست.

به گزارش بوشهری ها به نقل از ایرنا؛ مصطفی تفضلی نیا روز دوشنبه افزود: این طرح ها شامل روشنایی بلوار ورودی شهر، آسفالت پیاده رو و تعریض پل، آسفالت معبر و کوچه ها، دیوار حفاظتی و خیابان شهید حججی hsj که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.


وی اضافه کرد: طبق آمار و بررسی انجام شده هم اکنون 80 درصد کوچه ها و معابر شهر آسفالت شده و تصمیم داریم در برنامه بعدی این میزان را به 100 درصد برسانیم.
شهردار آبدان اضافه کرد: تا پایان امسال 40 هزار مترمربع کوچه ها و معابر شهر آسفالت خواهد شد.
وی گفت: شهرداری آبدان همه تلاش خود را برای رضایت مندی مردم به کار بسته و فعالیت‌های خوبی در زمینه بهسازی و مرمت معابر و خیابان‌های شهر انجام گرفته و امیدواریم با تکمیل طرح‌های در دست اجرا شاهد رشد و توسعه بیش از پیش شهر باشیم.
وی تعامل مشترک میان شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری را مهم دانست و افزود: تعامل مشترک میان شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری آبدان و تداوم این تعامل زمینه ساز پیشرفت و توسعه چشمگیر و افزایش میزان رضایتمندی عموم شهروندان از خدمات رسانی مجموعه مدیریت شهری است که از بدو خدمت در شهرداری این همفکری و هم افزایی با اعضای شورای شهر وجود داشته است.
آبدان با 12 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است که این منطقه قطب تولید گوجه فرنگی در جنوب کشور و استان بوشهر محسوب می‌شود.

کلیدواژه

شهردار آبدان

مصطفی تفضیلی نیا

بهسازی و مرمت معابر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی