سیاست / شناسه خبر: 39 / تاریخ انتشار : 1395/11/20 13:09
|

احوالپرسی سید حسن خمینی از حجت الاسلام و المسلمین دعایی

احوالپرسی سید حسن خمینی از حجت الاسلام و المسلمین دعایی/ یادگار امام:  آقاى دعایى در فراز و فرود هاى دنیا لحظه اى امام و بیت امام و یاران امام را تنها نگذاشت و طعنه و تهدید و تطمیع او را متزلزل نساخت

بوشهری ها /

در پی بستری شدن حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی در بیمارستان، یادگار گرامی امام احوال وی را جویا شد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی طی تماسی تلفنی، از این یار دیرین امام خمینی احوالپرسی و سلامتی و بهبودی وی را از خداوند متعال مسألت کرد.

بر اساس این گزارش، وضعیت جسمانی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات هم اکنون مساعد است.

وی به دلیل مشکل افت فشار خون و قند، در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، سال ۱۳۲۰ در یزد دیده به جهان گشود.
وی پس از اتمام تحصیلات متوسطه وارد حوزهٔ علمیه کرمان شد و به تحصیل علوم اسلامی مشغول شد.

دعایی پس از اتمام سطوح اولیه تحصیلی در کرمان به حوزهٔ علمیهٔ قم رفت و پس از تکمیل سطوح عالیه در سال ۱۳۴۶ تحت تعقیب رژیم شاه قرار گرفت.

او یکی از همراهان امام خمینی(ره) در دوران اقامت در نجف اشرف بود و رادیو صدای روحانیت مبارز را در آن دوران راه اندازی کرد.

دعایی که پس از پیروزی انقلاب شش دوره نمایندگی مجلس را تجربه کرد، از سال 1359 تاکنون مدیریت موسسه مطبوعاتی اطلاعات را بر عهده دارد.

پایگاه اطلاع رسانی جماران برای این یار دیرین امام در دوران قبل و پس از انقلاب شکوهمند اسلامی آرزوی بهبود و سلامتی عاجل دارد.

پست اینستاگرامی سید حسن خمینی

به گزارش جماران ، سید حسن خمینی همچنین در اینستاگرام خود نوشت:

برادر شریف و مبارز بى ادعایمان حضرت آقاى دعایى به دلیل مشکل افت فشار خون و قند، در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است. امروز جویاى حال ایشان شدم. گفتند که بحمد الله مشکل خاصى ندارند. جناب آقاى دعایى از خالص ترین و زحمت کشیده ترین یاران امام در قبل و بعد از پیروزى انقلاب هستند. ثبات قدم ، استقامت رأى و آزادگى و جوانمردى در کنار تواضع و فروتنى و زندگى سالم از صفات ممتاز این فرزند یزد و کرمان است. آقاى دعایى از مردانى است که در فراز و فرود هاى دنیا لحظه اى امام و بیت امام و یاران امام را تنها نگذاشت و طعنه و تهدید و تطمیع او را متزلزل نساخت. خدایش به سلامت دارد و از گزند حوادث به دور.

کلیدواژه

دعایی

سیدحسن

امام

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی