سیاست / شناسه خبر: 61572 / تاریخ انتشار : 1398/2/12 11:52
|
عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات بوشهر مطرح کرد:

5 سال وعده بی‌سرانجام مسئولان استانی به خانه مطبوعات

بوشهری ها| : پیشنهاد بنده به سایر همکاران این است اگر تا آخر خردادماه محلی برای خانه در نظر گرفته نشد، همگی استعفا داده و خود را بیش از این معطل نکنیم.

بوشهری ها عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر گفت: چند سال است که خانه مطبوعات استان فاقد یک سرپناه ست و هر دری که زده ایم با در بسته روبرو شده ایم و با هر مسئولی که به گفتگو پرداخته ایم فقط وعده بوده است و بس.

به گزارش بوشهری ها به نقل از «خلیج فارس»؛ علی هوشمند با اشاره به مشکلات این تشکل صنفی درخصوص نداشتن مکانی برای فعالیت ادامه داد: آنچه که در این استان پیش مسئولان ارزش ندارد مقوله فرهنگ است و تحرکات اندکی هم که اتفاق می افتد صرفا جنبه نمایشی دارد.

این روزنامه نگار ادامه داد: حانه مطبوعات باید محل کار یا دفتری داشته باشد تا فعالیت‌هایش نمود پیدا کند و بتواند دوره های آموزشی برای روزنامه نگاران تدارک ببیند و فضایی برای بررسی مشکلات صنف روزنامه نگار باشد. متاسفانه پس از پنج سال دوندگی و رایزنی و گفتگو، جز پاسکاری شدن نتیجه ای نگرفته ایم.

علی هوشمند اظهار داشت: ماهانه دهها همایش در این استان برگزار می شود ولی ماحصل و نتیجه آن چیست؟ چه چیزی برای جماعت روزنامه نگار، اهالی فرهنگ و مردم به یادگار گذاشته است؟ آیا نمی شود با حذف برخی هزینه ها و برنامه های نمایشی، یک سرپناه برای اهالی رسانه فراهم کرد؟ آیا در استانی که به فرمایش حضرات مهد فرهنگ و هنر و پایتخت انرژی جهان است، نباید مسئولان استانی به فکر تامین سقف و سرپناه برای یک تشکل صنفی فرهنگی باشد؟

علی هوشمند در پایان گفت: پیشنهاد بنده به سایر همکاران در هیئت مدیره خانه مطبوعات این است اگر تا آخر خردادماه محلی برای خانه در نظر گرفته شد که هیچ و گرنه همگی استعفا داده و خود و همکاران رسانه ای را بیش از این معطل نکنیم.

کلیدواژه

علی هوشمند

خانه مطبوعات بوشهر

روزنامه نگاران

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی