سیاست / شناسه خبر: 61662 / تاریخ انتشار : 1398/6/7 13:41
|
فرمانده انتظامی استان افشا کزد

پشت پرده جنایت‌های سریالی قاتل 36 ساله در دشتی

بوشهری ها | فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مجرم سابقه داری که طی دو ماه گذشته دو راننده مسافرکش و یک نوجوان خورموجی را به قتل رسانده بود، همراه همدستش شناسایی و دستگیر شدند.

بوشهری ها /  فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مجرم سابقه داری که طی دو ماه گذشته دو راننده مسافرکش و یک نوجوان خورموجی را به قتل رسانده بود، همراه همدستش شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش «بوشهری ها »؛ سردار خلیل واعظی گفت: در پی وقوع سه فقره قتل در شهرستان دشتی، با تلاش های گسترده تیم عملیات جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و شهرستان دشتی فرد سابقه دار ۳۶ ساله به هویت "الف" به عنوان مظنون اصلی به همراه همدستش شناسایی و شب گذشته دستگیر شدند.

وی بیان کرد: عصر سومین روز تیرماه، این متهم خودرو پژو را از خروجی شهر بوشهر به مقصد شهر دیر دربست کرایه می کند، ولی در زمین های کشاورزی اطراف شهر خورموج با شلیک اسلحه از پشت، راننده را به قتل رسانده و خودرو را سرقت می کند.

وی افزود: دو روز بعد خودرو مسروقه به مبلغ ۱۰ میلیون تومان توسط وی به فروش رسید.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: همچنین در آخرین روز مردادماه جسدی در حالی که با اسلحه به قتل رسیده بود در زمین های کشاورزی اطراف شهر خورموج کشف شد که با حضور پلیس و تحقیقات کارآگاهان مشخص شد بین این قتل و قتل تیرماه شباهت‌هایی در شیوه قاتل یا قاتلین وجود دارد و این فرضیه که عامل هر دو قتل یک نفر است، تقویت شد.

وی اظهار داشت: ۵ روز پس از این حادثه، یک تماس از مجتمع مسکونی در شهر خورموج با مرکز ۱۱۰ قرار و منجر به حضور پلیس در محل شد که مشخص گردید نوجوان ۱۳ ساله خفه و سپس با ضربات چاقو به قتل رسیده و قاتل نیز متواری شده است.

به گفته سردار واعظی، با حضور کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی و انجام تحقیقات میدانی مجرم سابقه‌دار ۳۶ ساله به هویت "الف" به عنوان مظنون قتل  شناسایی و در مخفیگاهش در شهر کاکی دستگیر شد.

 وی تصریح کرد: این متهم ضمن اعتراف به هر سه فقره قتل به علت سرقت و مسائل مالی، از همدستی فرد سابقه دار دیگری به هویت "ص" در قتل دوم خبر داد که وی نیز  شناسایی و دستگیر شد.

 فرمانده پلیس استان بوشهر در شرح جزئیات دومین اقدام مجرمانه این قاتل اظهار داشت: متهم به همراه همدست سابقه دارش در سه‌راهی "دلوار" خودرو پرایدی را به مقصد شهر دیر دربست کرده و حوالی شهر خورموج راننده را به قتل رسانده و جسدش را در یک حلقه چاه کشاورزی مخفی می کنند.

وی بیان کرد: در پنجمین روز شهریورماه نیز متهم به منزل مسکونی فردی به هویت "م" در شهر خورموج مراجعه و در خصوص حساب و کتاب مالی، طلب خود را مطالبه می‌کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: متهم  که مسلح بود در سه مرحله صاحبخانه را به بهانه های مختلف به بیرون می فرستد و در مرحله سوم پس از قتل برادر ۱۳ ساله صاحب خانه، وی را تهدید می‌کند در صورت عدم پرداخت مطالباتش وی را نیز خواهد کشت و هنگامی که قصد شلیک و کشتن صاحب خانه را داشته، اسلحه وی گیر کرده و طعمه چهارم موفق به فرار از دست قاتل می‌شود.

این مقام ارشد پلیس گفت: علاوه بر قاتل و همدستش، در این رابطه دو نفر دیگر نیز دستگیر شدند، همچنین یک دستگاه خودرو توقیف و دو قبضه اسلحه کشف شده است.

سردار واعظی تصریح کرد: متهم دستگیر شده از مجرمین سابقه‌دار شهرستان و معتاد به مصرف مواد مخدر می باشد که تا کنون به هر سه فقره قتل اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه انگیزه متهم در هرسه  فقره قتل سرقت و مسائل مالی بوده، خاطرنشان کرد: حمل سلاح غیرمجاز و اعتیاد عامل اصلی تأثیرگذار در وقوع جنایت های این مجرم بود که باعث آسیب فراوان به خانواده خود و مقتولین شده است.

کلیدواژه

فرمانده انتظامی بوشهر

جنایت های سریالی

خورموج

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی