سیاست / شناسه خبر: 61906 / تاریخ انتشار : 1398/11/6 22:57
|
هنرمند دشتستانی در گفتگو با پیام عسلویه؛

برای رسیدن به واژه استاد پایکوبان می روم

لبخند و برق چشمانش، اشتیاق و میزان رضایتش را نمایان کرده بود، به گفته خودش اعتماد به نفس عجیبی به دست آورده بود، با ذوق از استقبال شهروندان تعریف می کرد، این ها روحیات هنرمندی بود که تا دیروز در شهر ب

بوشهری ها / اسماء بوستانی: لبخند و برق چشمانش، اشتیاق و میزان رضایتش را نمایان کرده بود، به گفته خودش اعتماد به نفس عجیبی به دست آورده بود، با ذوق از استقبال شهروندان تعریف می کرد، این ها روحیات هنرمندی بود که تا دیروز در شهر برازجان گمنام بوده و با تلاش خود و خانواده اش توانسته نمایشگاه انفرادی نقاشی اش را برگزار کند.

 
فاطمه زیارتی ۲۰ ساله و جزء گروه هنری کادر شهر برازجان است، نفاشی را از دوران دبستان شروع کرده است، علاقه اش به نقاشی آنچنان زیاد بوده که رشته تحصیلی خود را نقاشی انتخاب کرده و در راه رسیدن به علایق خود سختی های فراوانی را متقبل شده است، در دوران دبیرستان در تمامی مسابقات نقاشی شرکت و همیشه بهترین مقام ها را کسب کرده است.
 
او از چگونگی آشنایی خود با گروه هنری کادر می گوید: یکی از دوستانم عضو این گروه هنری بود، با توجه به اینکه من علاقه زیادی به هنر و نقاشی داشتم و اثرات من نیز از طریق دوستم به این گروه هنری معرفی شد، کارهای من را قبول داشتند و وقتی متوجه تمایلم برای ورود به این گروه هنری شدند من را پذیرفتند، این افتخار نصیبم شد تا بتوانم عضو این گروه هنری باشم.
 
چطور شد که به فکر برگزاری نمایشگاه افتادی ؟ گروه هنری کادر تصمیم به برگزاری یک نمایشگاه گرفتند، آثار من نیز پذیرفته و در نمایشگاه مورد قبول واقع شد، از آن جایی که استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه شد فکر برگزاری نمایشگاه انفرادی در ذهنم نقش بست و تا به امروز برای این هدفم از هیچ تلاشی دریغ نکردم و موفق شدم.
 
این هنرمند دشتستانی ادامه داد: فکرش را نمی کردم موفق به برگزاری نمایشگاه شده باشم، انتطار چنین استقبالی را نداشتم، استقبال شهروندان و مسوولین شور و اشتیاق عجیبی برایم به وجود آورد.
 
فاطمه زیارتی از اهداف و برنامه های خود در آینده گفت: دوست دارم نمایشگاه بعدی خود را با موضوع خاص تری و در بوشهر برگزار کنم. می خواهم ادامه دهم تا در سطح ملی نمایان و دیده شوم، برای رسیدن به واژه استاد پایکوبان خواهم رفت.
 
زیارتی از تعداد و نوع آثار خود در نمایشگاه اظهار کرد: ۲۱ اثر در این مکان به معرض نمایش گذاشته ام که ۱۲ اثر کار با مداد رنگی است، این آثار با زحمات و هزینه های زیاد به اتمام رسید، هر تابلو که با مداد رنگی مخصوص کار شده است از یک هفته تا یک ماه زمان بر بوده است، موضوع این تابلو ها به جنوب ربط دارد مانند خارک، ماهی، میگو، غزوب بوشهر.
 
فاطمه زیارتی ۹ اثر دیگر خود را برجسته اعلام می کند و ادامه می دهد: این ۹ اثر با موضوع آزاد و قالب های برجسته پل استر کار شده است.
 
او می گوید هیچ گونه حمایتی از مسوولین نداشته ام و تنها خانواده و رییس گروه هنری کادر در این خصوص همکاری های لازم را با من داشته اند، حتی مسوولین شهر برایشان عجیب بود که با این آثار زیبا تا کنون ناشناخته بوده ام، اما به خود ایمان دارم که می توانم تا اهداف بلند مرتبه ام پیش بروم.
 
این هنرمند موفق با گلایه از مسوولین مربوطه در خصوص حمایت از هنرمندان افزود: هنر در این منطقه بسیار محروم است، انتظار زیادی از مسوولین مربوطه نداریم اما ای کاش فقط و فقط زمان برگزاری نمایشگاه های استانی و کشوری را به هنرمندان اعلام کنند، شاید هنرمندی تمایل داشته باشد آثار خود را در استان های دیگر هم در معرض دید عموم قرار دهد، تنها خواسته ام از مسوولین همین است، از لحاظ مالی نیازی به مسوولین ندارم.
 
او در پایان گفت: از خانواده ام که در راه رسیدن به اهدافم پا به پای من گام برداشتند تشکر می کنم، گروه هنری کادر خصوصا رییس این گروه زحمات زیادی در برگزاری نمایشگاهم متقبل شد که جا دارد از ایشان نیز تشکر ویژه ای داشته باشم.

 

کلیدواژه

نمایشگاه

برازجان

نقاشی

دشتستان

نظرات شما

1 نظر
از مردم / 1398/11/7 - 00:31
خسته نباشید خدمت خانم بوستانی
rateup 0
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی