سیاست / شناسه خبر: 62179 / تاریخ انتشار : 1399/4/25 09:14
|
به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

گفتگو با عضو انجمن عفاف و حجاب کشور+ تصاویر

بوشهری ها / سجاد سلیمی پور لیسانس مهندسی شیمی و مدرس زبان انگلیسی است، ۹ سال است که صادقانه در جهت ترویج عفاف و حجاب در تولیدی خود فعالیت می کند. فعالیت تولیدی او چادر و ملزومات حجاب است که در کنار آن

بوشهری ها / سجاد سلیمی پور لیسانس مهندسی شیمی و مدرس زبان انگلیسی است، ۹ سال است که صادقانه در جهت ترویج عفاف و حجاب در تولیدی خود فعالیت می کند. فعالیت تولیدی او چادر و ملزومات حجاب است که در کنار آن شروع به طراحی و تولید مانتو های بلند و محجبه مطابق با مد روز ایرانی اسلامی نموده است.

به گزارش بوشهری ها از پیام عسلویه، به مناسبت هفته عفاف و حجاب پیام عسلویه گفتگویی با این جوان موفق دششتستانی و عضو انجمن عفاف و حجاب کشور انجام داده که در زیر می خوانید.
 
 
از چگونگی فعالیت این تولیدی و میزان رضایت خود نسبت به شغلتان بگویید.
 
اول از همه روز عفاف و حجاب را به همه مردم مخصوصاً بانوان عفیف استان بوشهرتبریک عرض می کنم.
حدود 9 سال است که این تولیدی در جهت ترویج عفاف و حجاب شروع به فعالیت نموده، حدود چهار سال است که در ماه محرم و صفر اقدام به اجرای طرح تعویض چادر نو با کهنه کرده ایم که برای زائران اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام بدون نوبت انجام میشود.
این طرح به این صورت است که با تحویل گرفتن چادر کهنه از مشتری و در اختیار قرار دادن این چادر به فقرا، چادر نو را با کمترین قیمت در اختیار زائران ابا عبدالله الحسین قرار می دهیم.
در سایر ماه های سال نیز با طرح های گوناگون در حمایت از مردم عزیز استان در تلاش هستیم که همواره قیمت ها را کنترل کنیم، در این ماه نیز با اجرای طرح ایرانی بخر ایرانی بپوش توانستیم با پارچه با کیفیت ایرانی هم از کالای ایرانی حمایت کنیم و هم قیمت انواع چادر را پایین بیاوریم تا جایی که چادر درجه یک ایرانی که در سطح کشور بعضاً تا قیمت ۲۲۰ هزار تومان فروخته می شود را با قیمت ۱۲۵ هزار تومان همراه با ۱۸ ماه ضمانت دوخت و به صورت تک دوزی با کیفیت دوخت عالی در اختیار مردم قرار دهیم.
 
این تولیدی در اشتغال جوانان تا چه حد تاثیر گذار بوده؟
در حال حاضر ۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۷ نفر به صورت غیر مستقیم در این تولیدی شاغل هستند و همه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
 
این تولیدی تا چه حد در جلب رضایت عموم تاثیر گذار بوده است؟
 
ما به جهت افزایش رضایت مردم و مشتریان تمامی محصولات خود را با ۱۸ ماه ضمانت دوخت و ۵ سال خدمات پس از فروش رایگان عرضه می‌کنیم. تولیدی سلیمی در جهت رفاه حال مردم و  کمک به رفع مشکلات معیشتی و کاهش تورم موجود در قیمت چادر مشکی در طول سال با اجرای طرح های گوناگون در تحقق این امر مهم تلاش نموده است.
 
استقبال مردم از طرح های شما به چه شکل بوده است؟
خوشبختانه مردم از تمامی طرح های ما استقبال خوبی کردند و می کنند. اکثر مشتریان ما منتظر اجرایی کردن طرح های جدید هستند و برای استفاده از این طرح ها نوبت رزرو میکنند و شکر خدا ناکنون موفق به جلب رضایت مشتریانمان بوده ایم.
 
شیرین ترین خاطره  در زمان فعالیت در تولیدی خود را برای ما تعریف کنید
.
شیرین ترین خاطره ای که در این سال ها میتوان از آن یاد کرد لحظه هایی است که مردم به دلیل رضایت از قیمت ها برایمان دعا می کنند و واقعاً قدردان زحمات ما هستند و اغلب در سفرهای زیارتی مخصوصاً اربعین نائب زیاره ما میشوند.
ما همیشه تلاش داشتیم نگذاریم حقوق خیاطان زحمتکشی که شاغل هستند با تأخیر یا کسری مواجه شود حتی در یکی از سال ها با وجود فشار اقتصادی بسیار زیادی که متحمل شدیم باز هم حقوق ها را پرداخت نمودیم.
دلخوشی ما مردم هستند آنها واقعاً ما را دوست دارند و بسیار به ما لطف داشته‌اند. مشتریان همیشه با خرید از محصولات ما به عنوان تولید بومی استان بوشهر و شهر برازجان حمایت کرده‌اند و ما نیز تمام تلاش خود را بر رضایت مشتریان بکار گرفته و خواهیم گرفت.
محبوبیت تولیدی عفاف و حجاب سلیمی در بین همکاران و کسبه عزیز شهر برازجان هم مثال زدنی است همسایگان و کسبه بسیار ارزشمند شهر همیشه با مهربانی از ما حمایت می کنند.
از افتتاح این مجموعه تاکنون ریاست محترم اتاق اصناف جناب آقای اسماعیلی که خود شخصی دلسوز و پیگیر رفع مشکلات کسبه هستند تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات پیش روی تولید بکار گرفتند که از ایشان کمال تشکر را دارم و همچنین جناب آقای مصدقی فرد فرمانده بسیج اصناف به صورت مداوم با حضور در تولیدی در جهت رفع مشکلات و قدردانی از تلاش های ما باعث دلگرمی مجموعه ما است.
در افتتاح تولیدی امام جمعه محترم و اعضای محترم شورای شهر جناب آقای نیکنام و مصدق و سرکار خانم حسینی با حضور در محل تولیدی ضمن تقدیر و تشکر باعث دلگرمی ما برای ادامه این راه بودند که از همه این ها تشکر و قدردانی می‌کنم.
خوشحالم که با تلاش و پشتکارم  در هفته ای که گذشت به عضویت انجمن عفاف و حجاب کشور در آمدم و به صورت جدی بیش از پیش در تلاش برای رفع مشکلات عفاف و حجاب و ترویج این امر مهم تلاش خواهم نمود.
 
در پایان از مسئولین و مردم فهیم استان بوشهر می خواهم با تمام توان از تولید ملی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب حمایت گسترده داشته باشند.
 

کلیدواژه

برازجان

دششتستان

هفته عفاف و حجاب

سجاد سلیمی پور

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی