فرهنگ / شناسه خبر: 62616 / تاریخ انتشار : 1399/9/7 15:52
|
پیام تسلیت مهرزاد دانش مدیرکل دفتر چاپ و نشر به بهانه درگذشت سید مهدی علوی

شادوران علوی از نام‌آوران پیشکسوت چاپ بود

شادروان سید مهدی علوی، از نام‌آوران پیشکسوت عرصه چاپ، که خود از خانواده‌ای ارجمند در تاسیس اولین جایگاه‌های چاپ در کشور بود،

بوشهری ها /به‌دنبال درگذشت سید‌مهدی علوی چاپخانه‌دار پیشکسوت استان بوشهر مهرزاد دانش مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی ضایعه درگذشت وی را تسلیت گفت.

 
 در این پیام آمده‌است؛
 
در روزگار دشواری که عفریت بیماری، سایه هولناکش را بر وجود نازنین همنوعان و هموطنان انداخته و بسیاری از بزرگان اهل فرهنگ، دانش و هنر را قربانی خویش ساخته‌است، بار دیگر فرهیخته‌ای از دیار پرافتخار ایران‌زمین رخت رحل بر تن کرد و به دیار باقی شتافت.
 
 شادروان سید‌مهدی علوی، از نام‌آوران پیشکسوت عرصه چاپ، که خود از خانواده‌ای ارجمند در تاسیس اولین جایگاه‌های چاپ در کشور بود، این میراث پرارج خانوادگی و ملی را تداوم بخشید و در شهر دلیرپرور بوشهر، نه تنها به فعالیت پردامنه‌ای در حوزه چاپ و نشر پرداخت، که با همتی چشمگیر و پیگیرانه، روند تاسیس موزه چاپ و نشر را دنبال کرد.
 
اینجانب، فقدان جبران‌ناپذیر شادروان علوی را به خانواده محترم و همکاران ارجمندش تسلیت عرض می‌کنم و برای روح ایشان آرامش و آمرزش، و برای بازماندگان گرامی، شکیبایی و تندرستی آرزومندم. 

کلیدواژه

سید مهدی علوی

سنعت چاپ

مهرزاد دانش

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی