سیاست / شناسه خبر: 62768 / تاریخ انتشار : 1399/9/22 12:49
|
استاندار بوشهر خبر داد؛

ساخت ۱۳ آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر

بوشهریها| استاندار بوشهر با اشاره به احداث ۱۳ سایت آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۱۲۰ هزار مترمکعب در استان گفت: در حال حاضر سد دالکی در شهرستان دشتستان ۳۰ درصد پیشرفت دارد.

بوشهری هاعبدالکریم گراوند صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تأمین آب مورد نیاز استان بوشهر اقدامات خوبی در حوزه ساخت آب‌شیرین‌کن و همچنین ساخت سدهای بزرگ و کوچک انجام شده است.

وی با اشاره به آب‌گیری سدهای ارغون کلمه، خائیز تنگستان و اخند عسلویه در سال جاری خاطرنشان کرد: سد دشت پلنگ با استفاده فاینانس خارجی تأمین اعتبار می‌شود و عملیات آن آغاز شده است.

سد دالکی ۳۰ درصد پیشرفت دارد/ ساخت ۱۳ آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر

استاندار بوشهر با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی ساخت سد باغان خاطرنشان کرد: سد دالکی دارای پیشرفت ۳۰ درصدی است و روند اجرای آن مطلوب است.

وی از اجرای ۱۳ طرح آب‌شیرین‌کن در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تکمیل این طرح‌ها باعث می‌شود تا روزانه ۱۲۰ هزار مترمکعب آب در استان بوشهر تأمین و وارد شبکه توزیع شود.

گراوند از تولید روزانه ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب آب در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: یک طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی برای بوشهر اجرایی شده و یک سایت ۱۷ هزار مترمکعبی برای برازجان نیز به زودی اجرایی می‌شود.

وی از ساخت آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار متر مکعبی سیراف - جم و چند طرح در دشتستان، شیف، هلیله، بخش ساحلی دلوار و عسلویه خبر داد.

کلیدواژه

عبدالکریم گراوند

استاندار بوشهر

اجرای ۱۳ طرح آب‌شیرین‌کن در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی