سیاست / شناسه خبر: 62959 / تاریخ انتشار : 1399/10/29 13:05
|
آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

صداوسیما در سطح ملی و بین‌المللی دشمنان را ناامید کرد

بوشهریها| رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: استکبار جهانی سعی در ناکارآمد جلوه‌دادن حکومت دینی دارد ولی صداوسیما با اطلاع‌رسانی به‌موقع و بدون مبالغه، دشمن را در سطح ملی و بین المللی مأیوس و ناامید

بوشهری ها / آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری صبح امروز در مراسم رونمایی از 12 هزار دقیقه برنامه‌سازی مرکز بوشهر ویژه ایام‌الله دهه فجر نقش صدا و سیما در انقلاب اسلامی را نقشی کلیدی اثرگذار وحدت‌بخش و ماندگار دانست و اظهار داشت: مسئولان و برنامه‌سازان صدا و سیما، در یک جهاد رسانه‌ای و جنگ نابرابر، به شایستگی توانستند، فرآیند 42 ساله انقلاب اسلامی ایران را به خوبی به جهانیان صادر کنند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری: صداوسیما در سطح ملی و بین‌المللی دشمنان را ناامید کرد

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از مردم به عنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: رضایتمندی و اعتماد خوب مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی به اطلاع رسانی و برنامه‌های صدا و سیما، مرجعیت رسانه‌ای صدا و سیما را به اثبات رسانده است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به ضرورت انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه تصریح کرد: استکبار جهانی سعی در جلوه دادن ناکارآمدی حکومت دینی دارد ولی صدا و سیما با اطلاع‌رسانی به‌موقع، واقعی و بدون مبالغه دشمن را در سطح ملی و بین‌المللی مأیوس و ناامید و دوستان انقلاب اسلامی را امیدوار و پاینده کرده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مدیران و برنامه‌سازان صدا و سیمای مرکز بوشهر در فرآیند بسترسازی فنی و زیرساختی، ظرفیت سازی برنامه‌ای به ویژه برنامه‌های مذهبی مناسبتی و کرونایی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آنان را در خط مقدم دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان و استکبار جهانی بیان کرد: کارکنان صدا و سیما و رسانه ملی و استانی در عرصه مقابله با جنگ رسانه‌ای نقش مهم و ممتازی دارند که تاکنون خوش درخشیده‌اند.

وی صدا و سیما را در تراز انقلاب اسلامی و مقدمه‌ای برای انقلاب حضرت مهدی موعود(عج) دانست و تاکید کرد: صدا و سیما در عرصه مقابله با کرونا با برنامه سازی و پخش آن، به خوبی عمل کرد و مردم در این راستا با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی با بیماری کرونا مقابله و آن را مدیریت کردند که نشان از اعتماد مردم به رسانه ملی و استانی است.

در این مراسم همچنین سیدحسین ناظر مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر از 12 هزار دقیقه برنامه خبری، رادیویی، تلویزیونی، فضای مجازی و موسیقی ویژه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گستره استانی، ملی و فراملی خبر داد.

 

کلیدواژه

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری

نقش صدا و سیما در انقلاب اسلامی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی