ورزش / شناسه خبر: 63413 / تاریخ انتشار : 1400/3/3 14:35
|

تکواندوکاران بوشهری در مسابقات پومسه کشوری صاحب ۲ مدال شدند

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: تکواندوکار بوشهری در مسابقات آزاد پومسه کشوری موفق به کسب ۲ مدال برنز شدند.

بوشهری ها /  سید جلال سید مردانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اعلام کرد: محمد هادی نجفی در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال پس از علیرضا ابراهیمی از تهران و میلاد یعقوبی از اصفهان در جایگاه سوم مسابقات قرار گرفت و به مسابقات انتخابی تیم ملی راه یافت.

وی افزود: ستایش کاظمی از دیگر تکواندوکاران بوشهری حاضر در این مسابقات در رده سنی کمتر از ۱۲ سال پس از آرشین طاهرخانی و مهدیس دارانی موفق به کسب مدال برنز این رقابت‌ها شد.

سیدمردانی اضافه کرد: ۸۶۰ تکواندوکار در بخش بانوان و ۴۸۷ نفر در بخش آقایان در مسابقات پومسه کشوری که به صورت غیر حضوری برگزار شد، شرکت داشتند.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر ادامه داد: هشت دختر و ۲۱ پسر تکواندوکار بوشهری در این مسابقات شرکت کردند و کسب ۲ مدال عملکرد خوبی به شمار می‌رود.

وی دبا اشاره به فعالیت‌های فرهنگی هیات تکواندو بوشهر گفت:  یاسین درخشنده به عنوان نماینده بوشهر در مسابقات قرآنی تکواندوکاران کشور موفق شد مدال برنز رشته مفاهیم قرآن کریم را از آن خود کند.

سید مردانی ادامه داد: همچنین به همت تکواندوکاران جوانمرد بوشهری ۸۱ بسته معیشتی تهیه شده‌است که تا پایان هفته در میان خانواده‌های ورزشکار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود و این کمک‌های انسان دوستانه در آینده نیز ادامه دارد.

کلیدواژه

تکواندو

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی