سیاست / شناسه خبر: 63578 / تاریخ انتشار : 1400/4/5 13:54
|

پنج نامزد شورای شهر دیلم خواستار بازشماری آرا شدند

بوشهریها| جانشین ستاد انتخابات دیلم استان بوشهر گفت: پنج نامزد راه نیافته به شورای اسلامی این شهر در نامه‌ای به ستاد انتخابات این شهرستان خواستار بازشماری آرای صندوق های رای ششمین دوره انتخابات شورای

بوشهری هامحمدباقر گله گیر افزود: این نامزدها در مهلت قانونی تعیین شده به شمارش آرا در برخی از شعب اخذ رای شهر دیلم معترض بودند و پس از انتشار آگهی نتیجه انتخابات، اعتراض خود را به صورت مکتوب به ستاد ارایه دادند.

وی اظهارداشت: درخواست این نامزدها با حضور اعضای هیات اجرایی و نظارت بررسی و تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: نتیجه بررسی درخواست نامزدها تا هفتم تیر نهایی و به آنها اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد:  ۲۴ هزار و ۱۰۷ نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن بودند که از این شمار ۱۶ هزار و ۲۹۲ نفر معادل ۶۷.۵ درصد در انتخابات  مشارکت کردند.

گله گیر یادآورشد: ۴۳ شعبه اخذ رای در این دوره از انتخابات برای رای دهندگان درنظرگرفته شد که از این مجموع ۲۱ شعبه شهری،۲۳ شعبه روستایی و هفت شعبه سیار از روستاها و شرکت‌های نفت و گاز بود.

براساس اعلام ستاد انتخابات شهرستان دیلم، سیدوهاب میرجهانمردی با سه هزار و ۱۴۲ رای، یدالله حیدری با ۲ هزار و ۷۳۵،  ایمان آذری با ۲ هزار و ۳۶۹،  رضا عبدالهی با ۲ هزار و ۲۶۳ و  محمدجواد اکبری با ۲ هزار و ۱۷۴ رای به عنوان پنج عضو اصلی منتخبان شورای اسلامی شهر دیلم برگزیده شدند.

همچنین بابک پیران با ۲ هزار و ۱۱۵ رای، مرتضی مبارکی ۲ هزار و ۷۹ و  میلاد بهبهانی ۲ هزار و ۳۴ رای به عنوان سه عضو علی البدل شورای شهر دیلم انتخاب شدند.

شهرستان دیلم با جمعیت ۳۶ هزار نفر در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد.

کلیدواژه

شعب اخذ رای شهر دیلم

محمدباقر گله گیر

شهرستان دیلم

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی