سیاست / شناسه خبر: 63588 / تاریخ انتشار : 1400/4/17 11:15
|

نمایشگاه نقاشی، خط فروغ در برازجان افتتاح شد+ تصاویر

بوشهری ها / اسماء بوستانی: نمایشگاه نقاشی و خط فروغ با آثار فروغ زمانی، زهره زمانی و دیگرهنرمندان در برازجان افتتاح شد.

بوشهری ها / اسماء بوستانی: نمایشگاه نقاشی و خط فروغ با آثار فروغ زمانی، زهره زمانی و دیگرهنرمندان در برازجان افتتاح شد.
به گزارش بوشهری ها، فروغ زمانی در گفتگو با پیام عسلویه از وجود آثار 9 هنرمند در این نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: کل آثار موجود در نمایشگاه 64 اثر است که 27 اثر مربوط به خودم و خواهرم و مابقی آثار از دیگر هنرمندان شهرمان است.
زمانی با اعلام اینکه در این نمایشگاه بیشتر از تکنیک های سیاه قلم و مداد رنگی استفاده شده است افزد: تمامی اثار من بر حسب داستان، اتفاقات و خاطراتی که دوستانم تعریف می کردند کشیده شده و مفهوم خاص خود را دارد، هیچ یک از آثار من تکراری نیست.
این هنرمند دشتستانی با بیان اینکه مسئو لین دشتستان هیچ گونه حمایت و خرید آثاری از من به عنوان یک هنرمند چه در نمایشگاه قبلی  چه در این نمایشگاه نداشته اند ادامه داد: حسی که برای ادامه دادن مسیرم دارم اصلا قابل توصیف نیست، بسیار خوشحالم که در این مسیر بدون پشتیبان و حمایتی به فعالیتم ادامه می دهم.
فروغ زمانی هدف از برگزاری این نمایشگاه را دیده شدن آثار خود و دیگر هنرمندان عنوان کرد و گفت: هنرمندانی که در این نمایشگاه فعالیت داشته اند از جمله میعاد عباسی، فاطمه شجاعی اصل، حمیرا حیدری، سعید جوانمرد،حمید پارسا مهر، بهارثنایی برازجانی، علیرضا اسدی، فروغ و زهره زمانی هستند که انتظار حمایت از تمامی مردم شریف شهر برازجان و مسئولین مربوطه دارند.
بر اساس این گزارش، این نمایشگاه از 16 تا 19 تیرماه در سالن اداره تبلیغات اسلامی شهر برازجان دایر می باشد.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

هنرمندان

نمایشگاه

نمایشگاه فروغ

نمایشگاه خط

فروغ زمانی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی