سیاست / شناسه خبر: 63589 / تاریخ انتشار : 1400/4/19 13:15
|

صدور ۱۸۵۰ میلیارد ریال ضمانت نامه از سوی شعب بانک توسعه تعاون در بوشهر

بوشهریها| مدیر شعب بانک توسعه استان بوشهر، از موفقیت شعب این استان در تحقق ۱۰۹ درصدی برنامه هدف صدور ضمانت نامه بانکی در پایان سال ۱۳۹۹ خبر داد.

بوشهری ها / سید مجتبی حسینی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر در گفتگو با روزنامه پیام عسلویه اظهار داشت: سال گذشته شعب این بانک در سطح استان  با صدور ۸۰۰ فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ ۱۸۵۰  میلیارد ریال، موفق به تحقق 109 درصدی اهداف در پایان سال 1399 شده که نمایانگر استقبال خوب فعالان اقتصادی استان از خدمات و محصولات بانک توسعه تعاون است.

 وی افزود: متقاضیان صدور انواع ضمانت نامه ها در کلیه بخش‌های مختلف اقتصادی می‌توانند با مراجعه به ۱۱شعبه بانک توسعه تعاون در استان بوشهر از خدمات صدور این سند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهره‌ مند شوند.
 
ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات بانک توسعه تعاون در عرصه‌های مختلف
 
 
 مدیر شعب استان بوشهر ضمن اشاره به شرایط ویژه و خاص این استان و حضور صنایع ملی نفت، گاز و پتروشیمی در استان تصریح کرد: یکی از بانک‌هایی که در حال حاضر بخشی از بازار صدور ضمانت نامه بانکی را به خود اختصاص داده، بانک توسعه تعاون است که این خدمات را به مشتریان واجد شرایط دریافت انواع ضمانت نامه های بانکی متناسب با نیازهای آنها ارائه می‌کند. 
 
 گفتنی‌ است انواع ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه / مزایده، حسن‌انجام کار یا تعهدات، پیش‌پرداخت و کسور وجه‌الضمان، گمرکی  و سایر، برای مشتریان شعب بانک‌ توسعه تعاون در سراسر استان صادر می شود.
فروش سهام عدالت بانک توسعه تعاون / سرویس درخواست فروش آنلاین سهام عدالت
 

کلیدواژه

سید مجتبی حسینی

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر

صدور انواع ضمانت نامه ها

روزنامه پیام عسلویه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی