سیاست / شناسه خبر: 63602 / تاریخ انتشار : 1400/4/23 12:33
|
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان؛

2 میلیارد و هشتصد میلیون تومان کمک به تامین مسکن ایتام و زنان سرپرست خانوار/ 5 هزار و هفتصد خانوار خدمات مستمری دریافت می کنند

بوشهری ها / اسماء بوستانی: رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان در گفتگو با روزنامه پیام عسلویه گفت: طی یک سال اخیر دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای تامین مسکن معلولین، زنان سرپرست خانوار و ایتام در

بوشهری ها / اسماء بوستانی: رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان در گفتگو با روزنامه پیام عسلویه گفت: طی یک سال اخیر دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای تامین مسکن معلولین، زنان سرپرست خانوار و ایتام ددر سطح شهرستان هزینه شده است.

به گزارش بوشهری ها، حمید انصاری تعداد معلولین تحت حمایت این اداره را هفت هزارو پانصد معلول اعلام  و عنوان کرد: بیش از 1500 خانوار که بانوان سرپرستی خانوارها را عهده دار هستند تحت حمایت این اداره هستند که از انواع خدمات مستمر و غیر مستمر بهرمند می شوند، از مجموع  این خانوارها 5 هزار و هفتصد خانوار خدمات مستمر( مستمری) دریافت می کنند.

انصاری  مبلغ هزینه شده جهت  تامین جهیزیه ازدواج فرزندان مددجویان در یکسال اخیر را 340 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: طی یک سال اخیر 6 میلیارد تومان در خصوص  تسهیلات کم بهره اشتغال زایی در جهت توانمند سازی گروه هدف، ارائه خدمات گسترده در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی، درمان و بازتوانی بیش از 1000 نفر از افرد مبتلا به مواد مخدر نیز هزینه شده است.

رئیس اداره بهزیستی دشتستان با بیان اینکه تاثیرگذارترین نهاد دولتی در خصوص ساماندهی طیف آسیب پذیر جامعه، سازمان بهزیستی است افزود: 12 مرکز مثبت زندگی طی یکسال اخیر در دشتستان راه اندازی شده که خدمات این مراکز بر پایه دولت الکترونیک و به منظور ارائه خدمات جامع، سریع و در دسترس بودن استوار گردیده است.

وی افزود:  عمده فعالیت های بهزیستی که شامل 22 فعالیت شاخص است  و این فعالیت ها برون سپاری نیز شده است به این مراکز وگذار گردیده است.

انصاری هدف از برپایی این مراکز را رضایتمندی بیش از پیش جامعه هدف عنوان کرد و افزود: محل استقرار این مراکز ناحیه هایی است که بیشترین تجمع مددجویان و معلولین در آن مکان ها انجام می شود.

وی یکی دیگر از اهداف سازمان بهزیستی را توانمند سازی زنان سرپرست خانوار اعلام کرد و افزود: در این خصوص هزار نفر از بانوان سرپرست خانوا در دشتستان طی یک سال گذشته با مبلغی معادل  40 میلیار ریال در حوزه های مختلف از جمله طراحی دکوراسیون، مغازه داری، قالیبافی، خیاطی و ... با همکاری بسیار ارزشمند اداره فنی و حرفه ای دشتستان توانمند شدند.

کلیدواژه

برازجان

اداره بهزیستی

حمید انصاری

هفته بهزیستی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی