جامعه / شناسه خبر: 63605 / تاریخ انتشار : 1400/4/27 09:59
|
ادامه روند واردات واکسن؛

هفتمین محموله واکسن کرونا وارد کشور شد

رییس جمعیت هلال احمر از ورود هفتمین محموله واکسن کرونا به کشور خبر داد و گفت: در این مرحله یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۶۰۰ دز واکسن وارد شد

بوشهری ها / رییس جمعیت هلال احمر از ورود هفتمین محموله واکسن کرونا به کشور خبر داد و گفت: در این مرحله یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۶۰۰ دز واکسن وارد شد.

به گزارش بوشهری ها به نقل از باشگاه خبرنگاران، کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر در خصوص ادامه روند واردات واکسن توسط هلال احمر به کشور گفت: صبح امروز یکشنبه ۲۷ تیرماه، هفتمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر در فرودگاه امام خمینی (ره) برای توزیع سریع و سراسری در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

رییس جمعیت هلال احمر افزود: در این مرحله یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۶۰۰ دز واکسن به کشور وارد شد؛ با ورود این محموله که تاکنون توسط ۹ پرواز به کشور منتقل شده، مجموعا ۸ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۴۰۰ دز واکسن وارد کشور شده است.

روز گذشته رییس جمعیت هلال احمر در دیدار با رییس جمهور منتخب از آمادگی این جمعیت برای واردات بیش از ۳۰ میلیون واکسن خبر داد، جمعیت هلال احمر در تلاش است با کمک همکاران سایر دستگاه‌ها و شرکای بین المللی در امر تهیه و انتقال واکسن به داخل کشور همچون گذشته فعالیت داشته باشد.

 

کلیدواژه

واکسن

کرونا

وزارت بهداشت

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی