سیاست / شناسه خبر: 63623 / تاریخ انتشار : 1400/5/17 11:59
|

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت روز خبرنگار

بوشهری ها /ارسطو قائدی برازجانی رئیس شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

بوشهری ها /ارسطو قائدی برازجانی رئیس شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون تردید ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار مظلوم ایرنا در حادثه تروریستی مزارشریف افغانستان که بحق روز خبرنگار نامگذاری شده است مصداق بارزی از خودگذشتگی ،مسئولیت پذیری و ادای وظیفه سنگربانان روشنگری و انجام متعهدانه رسالت خطیر آگاهی رسانی به جامعه است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عرصه خبر و رسانه بویژه پرچمدار شهدای رسانه استان بوشهر ، شهید داریوش شاهینی، تقارن مبارک روز خبرنگار و آغاز به کار  ششمین دوره شورای اسلامی شهر به فال نیک گرفته و به پاس همدلی و همکاری متعهدانه خبرنگاران و فعالان رسانه در پیشبرد ماموریت ها  و تحقق اهداف متعالی مدیریت شهری برازجان مراتب امتنان و سپاس خود را تقدیم می دارم .
برای همه خادمان فرهنگ و ادب ،نیکبختی ، تعالی و نیز توفیق  خدمت رسانی به این سرزمین زیبای نخل و آفتاب  و ایمان برازجان عزیز  و شهروندان ادب پرورش را از سبحان لایزال آرزومندم.


من الله توفیق و علیه التکلان.
ارسطو قائدی برازجانی
رئیس شورای اسلامی شهر برازجان

کلیدواژه

ارسطو قائدی

رئیس شورای شهر برازجان

روزخبرنگار

برازجان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی