سیاست / شناسه خبر: 63662 / تاریخ انتشار : 1400/6/15 11:49
|
با حضور سرپرست شهرداری برازجان

عملیات لایروبی دره های فصلی شهر برازجان آغاز شد

بوشهری ها /عملیات لایروبی دره های فصلی با حضور سرپرست شهرداری برازجان آغاز شد.

بوشهری ها /عملیات لایروبی دره های فصلی  با حضور سرپرست شهرداری برازجان آغاز شد.

به گزارش بوشهری ها، مهندس بهزاد احمدی فرد در این رابطه اذعان داشت:این اقدام در حالی صورت می گیرد که امسال ، عملیات لایروبی دره ها ، پیش از موعد انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری برازجان با اشاره به نگرانی شهروندان نسبت به طغیان مسیل های شهری ، افزود: بدون شک ، لایروبی این دره ها در کاهش  خطرات ناشی از سیلاب و تهدید محل زندگی شهروندان  نقش مهمی ایفا می نماید.  

وی افزود:  نقاط پر خطر در مسیر جاری شدن سیلاب  در مناطق مختلف کارشناسی شده و هم اکنون همکاران ما در بخش های عمران و خدمات شهری با جدیت در حال لایروبی این مسیر ها هستند.

سرپرست شهرداری با اشاره به نا رضایتی مردم از وضعیت کانال دفع آبهای سطحی خیابان شریعتی و خیابان الفتح ، خاطرنشان نمود: لایروبی این دو نقطه در دستور کار قرار گرفته  و امید است که با همراهی مردم شریف برازجان این کار هرچه سریعتر انجام شود.

سرپرست شهرداری برازجان ادامه داد:  دره های فصلی محله ی علی آباد ، انتهای خیابان ابوذر و خیابان مجاهد آغاز شده و بزودی شاهد انجام این کار در سایر نقاط نیز خواهیم بود .

احمدی فرد در خاتمه ، با تشکر از دست اندرکاران این امر مهم  ، ابراز داشت: در مسیر توسعه شهر برازجان ، از هیج تلاشی فروگذار نخواهیم نمود .

کلیدواژه

برازجان

شهرداری برازجان

عملیات لایروبی

دره های فصلی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی