جامعه / شناسه خبر: 63683 / تاریخ انتشار : 1400/6/19 17:54
|
امام جمعه عسلویه:

مشکلات آب در پایتخت انرژی کشور حل شود

امام جمعه عسلویه گفت: برخی خانه‌ها در عسلویه چند روز آب ندارند و باید این مشکلات در پایتخت انرژی کشور حل شود.

بوشهری ها /  امام جمعه عسلویه گفت: برخی خانه‌ها در عسلویه چند روز آب ندارند و باید این مشکلات در پایتخت انرژی کشور حل شود.

حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه به مصادیق انسان‌های با تقوا اشاره کرد و سردار شهید سلیمانی را یکی از انسان‌هایی دانست که می‌تواند الگویی برای همه گروه‌های سنی باشد.

وی اضافه کرد: این شهید عزیز ویژگی‌هایی داشت که او را ممتاز کرد از جمله اینکه به اقربا و اقوام سرکشی می‌کرد و صله ارحام را با همه مشغله‌هایی که داشت در برنامه‌اش بود و در رفع مشکلات آنان نیز اهتمام داشت.

امام جمعه عسلویه افزود: ویژگی دیگر شهید سلیمانی تکریم والدین بود و به پدر و مادرش توجه داشت و وقتی که مادرشان به رحمت خدا رفت شخصاً به پدر سر می‌زد و از او مراقبت می‌کرد.

وی به فرازهایی از سخنان رهبر انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب فرمودند زمان شتابان می‌گذرد از هر ساعت و فرصت آن استفاده کنید. این وقت متعلق به مردم و اسلام است و نباید هدر شود.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد بیان کرد: همت خود را متمرکز کنید که یک بازسازی انقلابی و عقلانی در همه عرصه‌ها داشته باشید. رهبر انقلاب به دولتمردان توصیه کردند که مردمی بودن عدالت‌ورزی، ظلم‌ستیزی و فسادستیزی احیا امید در مردم سرلوحه برنامه‌هایشان باشد.

وی به سفرهای ریاست جمهوری به استان‌ها اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور به مناطق کم برخوردار سفر می‌کند تا صحبت مردم را بشنود. خدا را شاکریم که چنین فکر انقلابی در کشور ترویج می‌شود. افکار بلند انقلاب دارد عملیاتی می‌شود.

قطع آب در روستاهای عسلویه

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: مبارزه با کرونا و رفع مشکلات معیشتی مردم به جد در دستور کار دولت است و رئیس جمهور چند بار بر این نکته تاکید کردند و قدم‌های خوبی برداشته است. تا الان نزدیک به ۳۲ میلیون نفر واکسینه شده‌اند و مبارزه با تورم و گرانی هم آغاز شده است که امیدواریم به زودی نتایج آن را ببینیم.

وی سالروز ارتحال مجاهد نستوه و زبان برنده انقلاب حضرت آیت الله طالقانی را گرامی داشت و افزود: این عالم مجاهد و مبارز در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزشمندی داشت و امین امام بود و خیلی از مسائل که نیاز بود به امام بگویند به ایشان می‌گفتند تا به امام بگوید.

هاشمی به سالروز شهادت دومین شهید محراب اشاره کرد و افزود: آیت الله مدنی به دست منافقین کور دل به شهادت رسید ایشان از علمای طراز اول آذربایجان بود و از اساتید اخلاق بود و تمام عمر خود را صرف مبارزه کرد.

امام جمعه عسلویه خطاب به مسئولین شهرستان خواستار رفع مشکل آب شد و افزود: این موضوع قبلاً نیز متذکر شده‌ام و دوباره یادآوری می‌کنم مسئولین برای رفع مشکل آب فکر اساسی کنند.

وی بیان کرد: قطعی آب در روستاها جدی است و در برخی جاها دو یا چند روز آب ندارند و به مردم هم عرض می‌کنم در بحث آب سستی و سهل انگاری نکنند و آب بها را به موقع بپردازند. / مهر

هاشمی گفت: این موضوع مشکل شرعی دارد و در این نکته هم باید مردم همکاری کنند. هر مشکلی اگر مردم هم همکاری نکنند با توفیقات همراه نخواهد شد پشتیبانی مردم اثر دارد.

 

کلیدواژه

عسلویه

پایتخت انرزی

ایران

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی