سیاست / شناسه خبر: 63688 / تاریخ انتشار : 1400/6/23 11:35
|
رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در نشست با اصحاب رسانه؛

چگونگی انتخاب شهردار/ شفاف سازی در مساجد سطح شهر/ شروع عملیات اجرایی چند پروژه مهم تا پایان شهریورماه

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در نشست با اصحاب رسانه گفت: روند انتخاب شهردار به صورتی بود که کاندیداهای شهرداری برنامه های خود را به شورا ارائه دادند، با اینکه همه کاندیداها

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در نشست با اصحاب رسانه گفت: روند انتخاب شهردار به صورتی بود که کاندیداهای شهرداری برنامه های خود را به شورا ارائه دادند، با اینکه همه کاندیداها صلاحیت شهردار شدن را داشتند اما با بررسی برنامه ها شهردار انتخاب شد.

به گزارش بوشهری ها ارسطو قائدی برازجانی با بیان اینکه شورای شهر تاکنون ۹ جلسه با ۴۲ مصوبه در حوزه های فرهنگی، خدمات شهر و شهرسازی داشته اظهار کرد: در اولین مصوبه، شورا برای سلامتی و رفاه مردم شهر کمک هزینه تجهیزات بیمارستان شهید گنجی را با دعوت از مدیر شبکه بهداشت و درمان مصوب کردیم. با وجود اینکه حدود ۴۰ روز است که شورای شهر شروع به فعالیت کرده اما پای وعده خود ایستاده ایم و برای شفاف سازی در خدمت مردم در مساجد مختلف سطح شهر و اصحاب رسانه هستیم.

وی با اعلام اینکه تا پایان شهریور ماه عملیات اجرایی پروژه های عمرانی بسیار خوب و مهمی در سطح شهر آغاز خواهد شد ادامه داد: بودجه تعریف شده سال جاری ۱۵۲ میلیارد است که ۶۸ میلیارد تومان معادل ۴۵ درصد آن بودجه جاری و بودجه عمرانی ۸۳ میلیارد معادل ۵۵ درصد است که این اتفاق خوبی است.


وی از تصویب افتتاح حساب ویژه حذف پارکینگ خبر داد و عنوان کرد: این مهم را طی نامه ای به شهرداری ابلاغ کردیم که مبالغ حذف پارکینگ وارد درآمد عمومی شهرداری نشود.


رئیس شورای اسلامی شهر برازجان با بیان اینکه پارک بانوان نیاز و مطالبه جدی شهروندان است اذعان داشت: در بودجه ۱۴۰۰ پارک کودک و پارک بانوان را در برنامه هایمان قرار داده ایم و از اولویت های شورا و شهرداری است، طرح پیاده روی سلامت دو به صورت پلکانی با تجهیزات ورزشی  از میدان مجاهد تا دیوار سپاه تا پایان سال عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد، تجهیزات ترافیکی نیز خریداری و در سطح شهر اجرا شده است، دره آردو، خرید پارکینگ و بحث املاک و مواردی از جمله پیگیری نتیجه مسکن مهر سلحشوران، حسابرسی شهرداری  و بسیاری از مسائل از دغدغه و مسائل پیش روی شورا است.


عضو شورای اسلامی شهر مسیب غریب زاده با اعلام اینکه برای منافع مردم گاها با هم بحث می کنیم بیان کرد: برای اولین بار است شورایی این چنین متحد و بدون بحث هیات رئیسه و کمیسیون ها انتخاب می شود که نشان دهنده اتحاد و همدلی اعضای شورا است.

غریب زاده با اعلام اینکه از روز  شروع به کار  شورای ششم در چهاردهم مرداد ماه  به انتخاب شهردار جدید هیچ مناقصه ای از بودجه سال ۱۴۰۰ انجام نشده گفت: سه نامه به شورا برای مناقصه بودجه ۱۴۰۰ امده است.

کلیدواژه

برازجان

رئیس شورای شهر برازجان

انتخاب شهردار

اصحاب رسانه

مساجد

شروع عملیات اجرایی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی