جامعه / شناسه خبر: 85342 / تاریخ انتشار : 1400/12/6 16:00
|
امام جمعه عسلویه مطرح کرد؛

ایجاد برخی مخازن در عسلویه کارشناسی نشده بود / درست است این مخازن سرمایه ملی است ولی سلامت مردم هم مهم است

امام جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم توجه به سلامت مردم از ایجاد مخازن در کنار شهر عسلویه انتقاد کرد و گفت: سلامت مردم باید در اولویت باشد.

بوشهری ها / امام جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم توجه به سلامت مردم از ایجاد مخازن در کنار شهر عسلویه انتقاد کرد و گفت: سلامت مردم باید در اولویت باشد.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه به عملکرد دولت در ۱۰۰ روزه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: دولت سیزدهم در این مدت کوتاه عملکرد خوبی داشته و تورم نزدیک به ۵۰ درصدی به ۳۹ درصد رسانده است.

وی افزود: محدود کردن هزینه از منابع بانک مرکزی و کاهش بدهی دولت، پرداخت کردن فاکتورها و بدهی دولت قبل، افزایش درآمد دولت در انتهای مهرماه به میزان ۲۳۸۳ میلیارد که سه برابر شده است، کم کردن رسوب کالاها در گمرکات به ویژه دارو، حمایت از تولید داخلی، دادن تسهیلات مسکن جانمایی و آماده سازی زمین در سراسر کشور و آغاز ساخت مسکن به میزان ۷۰۰ هزار واحد از اقدامات دولت در این مدت بوده است.

هاشمی‌نژاد به بحث مخازن همجوار شهر عسلویه اشاره کرد و گفت: احداث این مخازن کارشناسی نشده بود و در جوار شهر مشکل ایجاد کردند. می‌گویند ۱۴ سال وقت صرف ساخت آن کردند و به این سادگی قابل جابجایی نیست و سرمایه ملی است.

وی بیان کرد: درست است سرمایه ملی است ولی سلامت مردم هم مهم است؛ شهرهای عسلویه و نخل تقی و بیدخون را آن زمان می‌توانستند با هزینه کم جابجا کنند ولی الان نمی‌شود.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: هزینه‌ها بالاست و در عین حال سلامت مردم مهم است. مقاوم سازی کنید و ایمنی سازی کنید و اگر می‌خواهند آلودگی برطرف کنند همکاری کنیم. گفتند فاز اول را در شش ماه اجرا می‌کنند. همکاری شود و برای سلامت مردم کار شود. انتقادات مردم به‌جا است و آلودگی باید برطرف شود.

کلیدواژه

عسلویه

مخازن

پارس جنوبی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی