اقتصاد / شناسه خبر: 85899 / تاریخ انتشار : 1400/12/27 12:02
|
مدیرعامل شرکت پلی‌پروپیلن جم خبر داد

پلی پروپیلن جم تندیس ویژه برترین‌های بازار سرمایه را دریافت کرد

بوشهری ها | شرکت پلی‌پروپیلن جم با کسب رتبه دوم در برترین‌های بازار سرمایه ایران موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه شد.

بوشهری ها /  پلی پروپیلن جم تندیس ویژه برترین‌های بازار سرمایه را دریافت کرد

 
 بوشهری ها | شرکت پلی‌پروپیلن جم با کسب رتبه دوم در برترین‌های بازار سرمایه ایران موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه شد. 
 
 مدیرعامل شرکت پلی‌پروپیلن جم در حاشیه نشست تجلیل از برترین‌های بازار سرمایه ایران این موفقیت را مرهون همراهی سهامداران، هیات مدیره و تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان دانست، و گفت: این موفقیت مرهون تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی  کارکنان شرکت پروپیلن جم آن هم در شرایط سخت بوده است. 
 
 سید مصطفی فیض درخصوص  ارتقاء کیفی و کمی تولیدات این شرکت در سال آتی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی های انجام شده، تولید محصولات نوآورانه و متنوع خواهد بود. 
 
 براساس این گزارش، در بخش افزایش سودآوری، شرکت پلی‌پروپیلن جم (سهامی عام) با توجه به سودآوری مستمر سال‌های اخیر، دریافت گزارش حسابرس و بازرس قانونی مطلوب در ۵ سال گذشته و بدون قید شرط، پرداخت سود سهام عملکرد سال ۱۳۹۹ از طریق سجام و قبل از موعد مقرر قانونی به سهامداران و بالاترین حاشیه سود عملیاتی در میان شرکت‌های پذیرفته شده سازمان بورس و اوراق بهادار، رتبه دوم را به خود اختصاص داد، و موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه شد.
 
گفتنی است، مراسم تجلیل از شرکت‌های برتر سازمان بورس اوراق بهادار سال ۱۴۰۰ که با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، با دو معیار افزایش سودآوری؛ در نظر گرفتن حاشیه سود عملیاتی - سود خالص- افزایش فروش و افشای پیش از موعد اطلاعات؛ شفافیت و ارائه گزارش شفاف برگزار شد.

کلیدواژه

پلی پروپیلن جم

سید مصطفی فیض

پتروشیمی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی