گناوه / شناسه خبر: 107910 / تاریخ انتشار : 1401/4/25 11:11
|

هشت مرکز تجمعی واکسیناسیون کرونا در گناوه آماده فعالیت شدند

بوشهریها| رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: هشت مرکز خدمات جامع سلامت این شهرستان برای تزریق دز چهارم (یادآور) واکسن کرونا آماده فعالیت شدند.

بوشهری ها /

هشت مرکز تجمعی واکسیناسیون کرونا در گناوه آماده فعالیت شدند

 

دکتر عصمت حیدری افزود: مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهدا(ع) مستقر در شبکه بهداشت و درمان و امام علی النقی (ع) در محله سادات گناوه ، بندرریگ و روستاهای مال خلیفه، محمدصالحی، شول، چهارروستایی و محمدی برای تزریق واکسن در سطح این شهرستان پیش بینی شده است.

وی اظهارداشت: باتوجه به افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در کشور و استان بوشهر، تزریق دز یادآور به منظور بالابردن سطح ایمنی جامعه در پیشگیری از افزایش این بیماری برای گروه‌های سنی مختلف واجد شرایط، ضرورت دارد.

حیدری ادامه داد: واجدین شرایط می توانند برای دریافت واکسن به مراکزی که در سطح شهر و روستاهای این شهرستان درنظرگرفته شده است، مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: همه افراد ۱۸ سال به بالا در صورتی که ۶ ماه از تزریق نوبت قبلی واکسن کرونا آنها گذشته است، در اسرع وقت به تزریق نوبت یادآور اقدام کنند.

وی افزود:  تمامی افرادی که تاکنون نوبت اول یا دوم واکسن را تزریق نکردند، اقدام به دریافت  یا تکمیل واکسیناسیون خود کنند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه یادآورشد: ساعات مراجعه به مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهدا (ع) ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۰ ، امام علی النقی (ع) گناوه ۸ تا ۱۳، ، بندرریگ و روستاهای مال خلیفه، محمدصالحی ، شول ، چهارروستایی و محمدی ۸ صبح تا ۱۲ تعیین شده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر طبق آخرین رنگ بندی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

کلیدواژه

رئیس شبکه بهداشت

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر

واکسیناسیون کرونا

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی