جامعه / شناسه خبر: 149200 / تاریخ انتشار : 1402/2/7 21:41
|
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خبر داد

فراخوان بکارگیری ۱۰ هزار نفر نیروی ماهر در پارس جنوبی

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از فراخوان بکارگیری و اعزام ۱۰ هزار نفری نیروی ماهر به پروژه های در حال ساخت پارس جنوبی در این استان خبر داد.

بوشهری هامدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از فراخوان بکارگیری و اعزام ۱۰ هزار نفری نیروی ماهر به پروژه های در حال ساخت پارس جنوبی در این استان خبر داد.

مصدق کشاورزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در کنار این فراخوان، به زودی دستور استخدام یکهزار نفر در مجتمع های نفت و گاز مستقر در استان بوشهر صادر می شود.

وی افزود: به زودی فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته های فنی و مهندسی به صورت کارورزی در مجتمع های نفت، گاز و پتروشیمی مشغول می شوند و بعد از اتمام دوره کارورزی به فارغ التحصیلان و همچنین افراد دارای مهارت تضمین شغل داده می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به ایجاد اشتغال ۲۵ هزار نفری با تاکید استاندار بوشهر در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که استان بوشهر به عنوان بهشت اشتغال در سال مهار تورم و رشد تولید معرفی شود.

کشاورزی به شرکت نیروهای فاقد مهارت در دوره های مهارتی مراکز فنی و حرفه ای در سراسر استان بوشهر تاکید کرد و گفت: نیروهای ماهری که تمایل به کار در منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی را دارند می توانند جهت نام نویسی به مراکز کاریابی در یک از شهرستان های استان مراجعه و اقدام به نام نویسی کنند.

وی با اشاره فراخوان صادره توسط این اداره کل جهت بکارگماری در نیروگاه اتمی و سایر شرکت های مستقر در استان بوشهر، بیان کرد: تلاش می کنیم هر ماه فراخوان اشتغال داشته باشیم./ ایرنا 

 

کلیدواژه

پارس جنوبی

مصدق کشاورزی

فراخوان به کارگیری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی