سیاست / شناسه خبر: 150146 / تاریخ انتشار : 1402/5/14 11:34
|

هتاکی به مردم «آبدان» پذیرفتنی نیست/ لزوم برخورد با فرد خاطی

انتشار یک کلیپ از سوی کارمند یکی از بانک‌های آبدان و اهانت به زنان این شهر باعث شده تا مردم خواستار برخورد جدی و فوری با فرد خاطی باشند.

بوشهری ها /رضا محمدی: در پی اعتراضات شهروندان آبدانی به انتشار کلیپی از صحبت‌های یکی از کارکنان بانک‌های شهر آبدان که حاوی توهین زنان و اهانت به مردان بود شورای اسلامی این شهر از مکاتبه با فرماندار و دادستان دیر برای برخورد با کارمند خاطی بانک تجارت، فراخواندن رئیس این بانک در انظار عمومی و اعلام عذرخواهی و طرح شکایت از طریق مراجع قضائی از این فرد خاطی خبر داد.

هتاکی به مردم «آبدان» پذیرفتنی نیست/ لزوم برخورد با فرد خاطی

فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر در گفت‌وگوبا اشاره به توهین و اهانت‌های کارمند یکی از بانک‌های شهر آبدان، خواستار برخورد قاطع قضائی با فرد خاطی شد و اظهار داشت: مردم شریف آبدان به ویژه بانوان این دیار در همه صحنه‌ها چه در دوران انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس حضور چشمگیر و مثمر ثمر داشته اند.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا با بیان اینکه مردم آبدان به ویژه زنان دوستدار اهل بیت، باوقار و نجیب هستند ادامه داد: زنان آبدان با تأسی از اولین شهید زن انقلاب اسلامی استان بوشهر «شهیده سمنبر عالیپور» در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضوری فعال داشته و دارند.

وی افزود: توهین‌های زشت و زننده کارمند یکی از بانک‌های آبدان نه تنها قلب مردم آبدان بلکه قلب همه مردم شهرستان دیر را جریحه‌دار کرد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر خاطرنشان کرد: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی شهرستان دیر از بدو این حرکت مشمئز کننده پیگیر بوده و هستند.

موضوع در حال پیگیری است

فرماندار شهرستان دیر نیز ضمن اظهار تأسف از حادثه به وجود آمده توسط یکی از کارکنان بانک اظهار داشت: مردم ولایت مدار آبدان مردمی مهمان نواز هستند و کلیپی توهین آمیز در فضای مجازی منتشر شد که احساسات مردم جریحه دار شد.

یونس باربرز ادامه داد: بلافاصله با مراجع قضائی، مدیران امور شعب بانک استان دادستان هماهنگی‌های لازم انجام شد و این کار در حال پیگیری است.

امام جمعه موقت آبدان نیز ضمن تأسف از اقدام ناشایست کارمند یک بانک در آبدان اظهار داشت: پخش این کلیپ در فضای مجازی دل همه مردم آبدان را به درد آورده است.

حجت الاسلام اسماعیل بحرانی یادآورشد: شما شجاعت و رشادت‌های این مردم را ندیده‌اید و نشنیده‌اید افزود: این مردم در هشت سال دفاع مقدس در هر جا که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز به حضور مردم داشت حضوری فعال داشتند و در صف اول جبهه مقاومت بودند.

وی خطاب به کارمند بانک بیان داشت: شما مهمان نوازی مردم این بخش را ندیده‌اید؛ حرف‌های شما مردم این منطقه را غصه دار کرد و دل همه مردم را به درد آورد.

امام جمعه موقت آبدان از مردم خواست تا موضوع به روال قانونی پیگیری شود و قطعاً مسئولان بخش کوتاه نخواهند آمد.

برخورد قاطع با کارمند خاطی

مدیر امور شعب بانک مربوطه در استان بوشهر نیز ضمن عذرخواهی از مردم ولایت مدار آبدان اظهار داشت: این بانک برخورد محکم و قاطع در خصوص این کارمند اعمال خواهد کرد.

محسن مختاری ادامه داد: کارکنان بانک خادم و خدمتگزار مردم به خصوص مردم بخش آبدان هستند که در مهمان نوازی و مهربانی همیشه زبانزد هستند.

انتظار می‌رود مسئولان و به ویژه دستگاه قضائی برخورد قاطع را با چنین افرادی داشته باشند تا در آینده نیز شاهد چنین اقدامات و تولید چنین محتواهایی در فضای مجازی و چنین صحبت‌هایی در فضای حقیقی نباشیم.

بانک مربوطه نیز می‌تواند با برخورد مناسب و قاطع با چنین کارکنانی، از مردم آبدان و مردم نجیب این دیار دلجویی

کلیدواژه

رضا محمدی

آبدان

سیدعلی حسینی نیا

بانک تجارت

یونس باربرز

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی