سیاست / شناسه خبر: 150185 / تاریخ انتشار : 1402/5/17 10:22
|

فرماندار دیلم: ۶۱ پروژه در هفته دولت آماده افتتاح و اجرا است

فرماندار دیلم گفت: ۶۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال که از طرف دستگاه‌های اجرایی شهرستان هدف‌گذاری و به دبیرخانه ستاد اعلام شده، آماده افتتاح و اجرا است.

بوشهری ها /محمد اسدی روز سه شنبه در نشست شورای اداری و ستاد گرامیداشت هفته دولت این شهرستان اظهار کرد: از مجموع پروژه‌های پیش‌بینی شده، ۴۳ پروژه با رقم اعتباری ۲۲۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۸ پروژه نیز با ۴۱۴ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار دیلم: ۶۱ پروژه در هفته دولت آماده افتتاح و اجرا است

وی با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه‌های ایثار و شهادت شهیدان رجایی و باهنر افزود: این شهیدان نماد بارز خدمت و الگویی تمام عیار برای مدیران در راستای خدمت رسانی در شهرستان دیلم هستند.

اسدی یادآورشد: بمنظور گرامیداشت باشکوه هفته دولت امسال ۱۰ کمیته تشکیل شده است که تاکنون با برگزاری جلسات داخلی، برنامه‌های متعددی بمنظور ارایه عملکرد مطلوب دولت در شهرستان پیشنهاد شده است تا گام های مهمی در خدمت رسانی به مردم برداشته شود.

فرماندار دیلم تصریح کرد: بهره‌برداری از ۶ کیلومتر باقیمانده باند دوم محور دیلم - گناوه و تکمیل ادامه رینگ جنوبی تا اتصال به جاده دیلم - گناوه ، آغاز عملیات اجرایی احداث نخستین هتل در شهرستان، تکمیل سالن کشتی، بهره‌برداری از ۲ چمن مصنوعی ورزشی روستایی و آسفالت طرح‌های هادی روستایی با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری‌ها و بخشداران از جمله پروژه‌های شاخص هفته دولت و سال جاری خواهد بود.

وی بیان داشت: نشست مردم با مسئولان و برپایی میز خدمت در شهرستان از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دولت در این شهرستان است.

فرماندار دیلم: ۶۱ پروژه در هفته دولت آماده افتتاح و اجرا است

اسدی گفت: پروژه توسعه ادامه حوضچه شمالی پارکینگ شناورها با مشارکت شهرداری و تعاونی لنجداران دیلم و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از مطالبه دیرینه جامعه لنجداران در هفته دولت اجرایی خواهد شد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت دیلم افزود: در برنامه‌های هفته دولت امسال علاوه بر افتتاح و اجرای ۶۱ پروژه عمرانی و اقتصادی، برنامه جشنواره شهید رجایی با ارزیابی عملکرد ادارات برمبنای شاخص‌های ارزیابی این جشنواره و انتخاب کارمند یا کارمندان نمونه و برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی و دستاوردهای زنان و امور خانواده و صنایع دستی با مشارکت کمیته های مرتبط تدوین و تدارک دیده شده است.

وی اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از فرصت هفته دولت به نحو مطلوبی بمنظور تببین عملکرد دولت در شهرستان نهایت استفاده برده و نهایت تلاش خودرا در این زمینه بکار ببندند.

فرماندار دیلم در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد:از محل تسهیلات اشتغال‌زایی در سال قبل بیش از ۶۱ میلیارد تومان به مشاغل خانگی و خود اشتغالی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل و نهادهای انقلابی شامل بنیاد علوی، بنیاد برکت و بسیج سازندگی در قالب ۵۷۰ فقره تامین و پرداخت شده است.

وی افزود: در این مدت یکصد و ۱۳ فقره تسهیلات مقاوم سازی یا ساخت مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومانی با محوریت بنیاد مسکن و بانک‌های عامل در روستاهای شهرستان در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

کلیدواژه

دیلم

هفته دولت

افتتاح پروژه

گناوه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی