سیاست / شناسه خبر: 150241 / تاریخ انتشار : 1402/5/21 11:39
|

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند

فرماندار دیر گفت: با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان، آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند.

بوشهری ها /یونس باربرز صبح شنبه در حاشیه دیدار با آزادگان شهر دوراهک به مناسبت سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان با صبر خود با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند و ثابت کردند پای این نظام و انقلاب هستند که این امر استقامت و پایداری بزرگترین درسی بود که آزادگان سرافراز به ملت ما دادند.

باربرز یادآور شد: در این برنامه قصد داریم از ۱۵ خانواده رزمنده که در سخت‌ترین شرایط به سر می‌بردند از نزدیک عیادت کنیم و قطعاً خانواده رزمندگان الگوی مجاهدت هستند.

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه آزادگان الگوی مجاهدت بودند اظهار داشت: آزادگان در دوره سخت مبارزه کردند و در زندان‌های مخوف عراق به دشمن نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و نظام هستند.

باربرز از چاپ کتاب خاطرات آزادگان در سطح شهرستان خبر داد و ادامه داد: مجموعه در دست اقدام هست به عنوان یک گنجینه‌ای از الگوی مجاهدت اسرای شهرستان دیر که این امر مهم باید به نسل جوان و نوجوان ارائه دهیم.

فرماندار شهرستان دیر اضافه کرد: هزینه چاپ کتاب تأمین می‌شود و این امر تکریم از مجاهدت و سختی و حداقل کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

باربرز تصریح کرد: در این دیدار اتفاقات خوبی صورت گرفت که برای ما یک درس بود.

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند

فرماندار شهرستان دیر گفت: آزادگان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ضرورت دارد نسل جوان و نوجوان با روحیه ایثارگری رزمندگان بیش از بیش آشنا شوند.

کلیدواژه

یونس باربرز

آزادگان شهرستان دیر

آزادگان جنگ تحمیلی

دیر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی