سیاست / شناسه خبر: 150264 / تاریخ انتشار : 1402/5/22 11:00
|
فرماندار دیر:

مردم از خدمات‌ بیمارستان «دیر» رضایت ندارند

فرماندار شهرستان دیر گفت: مردم از خدمات‌ بیمارستان دیر به سبب نبود امکانات تخصصی و عدم فعالیت بخش‌های تخصصی آن ناراضی هستند.

بوشهری ها /یونس باربرز صبح یکشنبه در نشست با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تعطیلی شیفت عصر و تک شیفته شدن مراکز خدمات جامع سلامت بندر دیر و دوراهک باعث نارضایتی مردمی شده و فعالیت این مراکز علاوه بر شیفت صبح در شیفت عصر نیز مطالبه مردم و مسئولین است.

یونس باربرز - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان دیر، افزود: مردم انتظار دارند که امکانات و تجهیزات مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان این شهرستان ارتقا و خدمات‌رسانی آن افزایش یابد.

وی ادامه داد: برخورداری از بهداشت و آموزش به ویژه دسترسی به بیمارستان و مرکز درمانی مناسب حداقل مطالبه و خواسته مردم از مسئولان است.

بیمارستان دیر حال و روز خوشی ندارد

باربرز با بیان اینکه بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان حال روز خوشی ندارد، گفت: مردم از خدمات‌رسانی این مرکز درمانی به سبب نبود امکانات تخصصی و عدم فعالیت بخش‌های تخصصی آن ناراضی هستند و لازم است مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

وی افزود: فشارهای افکار عمومی در خصوص مشکلات و کمبودهای بخش بهداشت و درمان باعث شده که درصد زیادی از وقت خود را برای پیگیری رفع مشکلات این حوزه بگذارم.

لزوم حمایت مسئولین استانی و کشوری

فرماندار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات و ایجاد زیرساخت‌های بیمارستان دیر با استفاده از ظرفیت افراد خیر برطرف شده اما همچنان با مشکلات زیادی روبرو است که باید مسئولان استانی و ملی حمایت کنند.

وی افزود: عمده مشکلات بیمارستان دیر در حوزه پزشک متخصص، کادر پرستاری و پزشک بیهوشی است.

فرماندار شهرستان دیر به مشکل مرکز خدمات جامع سلامت بردخون نیز اشاره و تاکید کرد: باید تأمین تجهیزات و کادر درمان این مرکز با توجه به شرایط آن در زمینه فاصله با مراکز درمانی همجوار و همچنین میزان جمعیت شناور آن مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرسودگی آمبولانس‌های اورژانس

باربرز با اشاره مشکلات اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر گفت: در حوزه اورژانس ۱۱۵ علاوه بر کمبود نیروی انسانی، تمام آمبولانس‌ها این شهرستان با میانگین سن بالای ۱۴ سال، فرسوده و میزان بهره‌وری از امکانات اورژانس بسیار ناچیز است که لازم است آمبولانس مناسب و نو به ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر تخصیص داده شود.

وی تصریح کرد: به منظور بهره‌برداری بهینه از بیمارستان و افزایش رضایت‌مندی مردم از خدمات آن، هر راهی که منجر به ارتقای خدمات و رضایت‌مندی مردم وجود دارد از قبیل واگذاری این بیمارستان به حوزه‌های گوناگون از جمله وزارت نفت، استقبال می‌شود.

کلیدواژه

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار شهرستان دیر

یونس باربرز

اورژانس ۱۱۵

شبکه بهداشت و درمان

دیر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی