سیاست / شناسه خبر: 150282 / تاریخ انتشار : 1402/5/23 10:35
|

عملکرد روابط عمومی‌ها در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی دیلم موثر است

فرماندار شهرستان دیلم گفت: عملکرد روابط عمومی‌ها نقش بسیار تأثیرگذاری در راستای ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان دیلم دارد.

بوشهری ها /محمد اسدی صبح دوشنبه در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی بزرگداشت هفته دولت به نقش روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم در جهت اطلاع رسانی و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت اشاره کرد و افزود: تمام خدمات و مجموعه اقدامات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت باید برای مردم بخوبی اطلاع رسانی شود و این وظیفه روابط عمومی هر دستگاهی است که نسبت به این امر مهم بخوبی اقدام کند.

عملکرد روابط عمومی‌ها در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی دیلم موثر است

فرماندار دیلم اطلاع از خدمات دولت را حق مردم دانست و خاطرنشان کرد: لازم است که مردم بدانند نظام در این شرایط چه خدماتی را ارائه می‌دهد.

وی خواستار هماهنگی مدیران در بیان و ارائه برنامه‌های هفته دولت شد و تصریح کرد: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی روابط‌عمومی و با کمک رسانه‌ها اقدامات دولت را به سمع و نظر مردم برسانند.

عملکرد روابط عمومی‌ها در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی دیلم موثر است

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان دیلم تشکیل گروه‌های رسانه‌ای در پیام رسان های داخلی در راستای دسترسی عموم مردم برای اطلاع و آگاهی از مجموعه خدمات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی را بسیار مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: اطلاع رسانی اقدامات دولت و خدمات دستگاه‌های اجرایی، کار ویژه روابط عمومی‌ها در سال جاری است، که بارها از طریق روابط عمومی فرمانداری به همه دستگاه‌های تاکید شده است.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان دیلم در این نشست با اشاره به نقش این کمیته در طول هفته دولت گفت: نقش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نسبت به سایر کمیته‌ها با توجه به کارکرد اطلاع رسانی کلیدی و محوری است.

محمدامین اکبری افزود: در هفته دولت مردم باید در جریان زحمات و خدمات یک ساله دولت قرار گرفته و از نزدیک در جریان امور باشند.

عملکرد روابط عمومی‌ها در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی دیلم موثر است

وی خاطر نشان کرد: راه اندازی سامانه پیامکی، برگزاری نشست خبری فرماندار، تهیه دفترچه برنامه‌ها، نصب بنر در سطح شهر، درج عملکرد ادارات در نشریات استانی، انعکاس اخبار و برنامه‌های هفته دولت در صدا و سیما و مطبوعات و.... از جمله کارکردهای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی است که از همه اعضا درخواست می‌شود در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

در این نشست روابط عمومی همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم برنامه‌های شاخص و پروژه‌ها و طرح‌های در حال اجرا و کلنگ زنی بزرگداشت هفته دولت را بیان کردند.

 

کلیدواژه

فرماندار شهرستان دیلم

دیلم

کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی بزرگداشت هفته دولت

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی