سیاست / شناسه خبر: 150329 / تاریخ انتشار : 1402/5/28 09:10
|

انبار دپوی شیشه خودروهای خارجی در دیلم شناسایی شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله شیشه قاچاق خودروهای خارجی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران آگاهی شهرستان دیلم خبر داد.

بوشهری ها /سردار حیدر سوسنی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران آگاهی شهرستان دیلم در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با قاچاق کالا در پی اعلام خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در یک انبار مطلع که موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

انبار دپوی شیشه خودروهای خارجی در دیلم شناسایی شد
 
وی افزود: مأموران در اقدامی هوشمندانه با هماهنگی مقام قضائی اقدام به بازرسی انبار مورد نظر نموده که تعداد ۱۳۱ عدد انواع شیشه جلو و عقب انواع خودروهای خارجی کشف و ضبط شد.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم شناسایی که به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 
وی با اشاره به تداوم و استمرار طرح‌ها و اقدامات این فرماندهی در جهت مقابله با قاچاق کالا و ارز از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه‌ای در این رابطه مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کلیدواژه

بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم

مبارزه با قاچاق

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی