سیاست / شناسه خبر: 150339 / تاریخ انتشار : 1402/5/28 12:35
|

۱۰۰ میلیارد ریال برای تقویت پوشش تلفن همراه به شهرستان دیر تخصیص یافت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: به منظور تقویت پوشش تلفن همراه در شهرستان دیر و به خصوص در نقاط کور این شهرستان، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

بوشهری ها /علی سملیان روز شنبه در نشست بررسی وضعیت شبکه ارتباطی و مخابراتی جنوب استان بوشهر در شهرستان دیر اظهار کرد: این میزان اعتبار صرف نصب و تقویت دکل همراه اول منطقه دمیگز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، نصب دکل ایرانسل روستای کناری با ۴۰ میلیارد ریال و همراه اول خط میانی آبدان با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار می‌شود.

۱۰۰ میلیارد ریال برای تقویت پوشش تلفن همراه به شهرستان دیر تخصیص یافت

وی افزود: انتظار می رود با این میزان اعتبارات، مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در نقاط کور این شهرستان برطرف شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر تصریح کرد: به دنبال این هستیم که در هفته دولت دستاوردهای وسیع این سازمان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اطلاع‌رسانی شود.

سرپرست شرکت مخابرات استان بوشهر گفت: با همکاری شرکت مخابرات و شهرداری دیر، فاز نخست شبکه فیبر نوری این شهرستان به زودی اجرایی می‌شود.

پویان خواجه‌ئیان افزود: باتری سایت تلفن همراه روستای لمبدان نصب شده و برای سایر نقاط کلیدی شهرستان دیر مانند بردخون، شهنیا ، آبدان بردستان، دوراهک و جبرانی در حال نصب است.

فرماندار شهرستان دیر با اعلام این که برای برخورداری از اینترنت پر سرعت نیازمند احداث و راه‌اندازی شبکه فیبر نوری هستیم، گفت: یکی از مهمترین نقاط حادثه‌خیز خلیج فارس، منطقه « مطاف » در آب‌های این شهرستان است که در حوادث بی‌شمار ایجاد شده به دلیل نبود یک شبکه ارتباطی قوی و مناسب، امکان ارتباط تلفنی میسر نشده و ملوانانی جان خود را از دست داده و سرمایه‌هایی نیز از بین رفته است.

یونس باربرز افزود: نصب دکل همراه اول و ایرانسل برای روستاهای دمیگز، کناری، تأمین باتری برای سایت تلفن همراه در شرایط بحرانی و ایجاد زیرساخت‌ها برای تقویت پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه خط میانی در بخش مرکزی و آبدان و ساحل اسکله خور خان از جمله مهمترین نیازهای مردم شهرستان دیر در حوزه ارتباطی است.

کلیدواژه

بوشهر

ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر

شهرستان دیر

دکل مخابراتی

تلفن همراه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی