سیاست / شناسه خبر: 150358 / تاریخ انتشار : 1402/5/29 10:14
|

انتخاب شهردار دیر با دقت و حساسیت انجام می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر دیر گفت: روند انتخاب شهردار دیر بدون توجه به هیچ حزب و جناحی با دقت و حساسیت دنبال می‌شود تا بتوانیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

بوشهری ها / محمد آلبوغبیش صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران بدون توجه به شایعات، با انعکاس واقعیت‌ها بال شورا و شهرداری در پیشرفت و توسعه شهر باشند.

انتخاب شهردار دیر با دقت و حساسیت انجام می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر دیر با تقدیر از خدمات شهردار سابق، بیان کرد: روند انتخاب شهردار جدید بدون توجه به هیچ حزب و جناحی با صبر و حوصله و دقت دنبال و عملکرد و سابقه افراد مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز پول و اعتبار است که شهر را به جلو می‌برد، بیان کرد: اعتبارات شهرداری دیر کم است و ما برای اجرای پروژه‌ها با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

آلبوغبیش با تاکید بر اینکه مشکلات شهر دیر فراوان است، گفت: با این حال همه این مشکلات از شهرداری نیست بلکه گاهی اوقات به عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها بر می‌گردد به طور مثال گاهی اوقات آسفالتی که شهرداری اجرا کرده توسط برخی ادارات تخریب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دیر با اشاره به نقش بخش خصوصی در پیشرفت شهر، یادآور شد: متأسفانه سرمایه گذاران همشهری حاضر به سرمایه گذاری در بندر دیر نیستند و در شهرستان‌ها و جاهای دیگر سرمایه گذاری می‌کنند.

کلیدواژه

شورای اسلامی شهر دیر

بندر دیر

انتخاب شهردار

بوشهر

نشست خبری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی