سیاست / شناسه خبر: 150384 / تاریخ انتشار : 1402/5/30 12:06
|

فرماندار دیلم: تمهیدات لازم در پیشگیری از حوادث در ساحل اندیشیده شود

- فرماندار دیلم گفت: برنامه‌ریزی، تمهیدات و تدابیر پیشگیرانه در زمان حوادث پیش بینی نشده بویژه در سواحل شهرستان ضرورت دارد و باید به این مهم توجه و اهمیت خاص قائل شود.

بوشهری ها /محمد اسدی روز دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار کرد: باتوجه به حادثه تاسف برانگیز، تلخ و ناگوار در شهرستان همجوار، اهمیت مقوله اهتمام و توجه ویژه به تدابیر لازم در حوادث پیش بینی نشده بویژه در محدوده شناگاه‌های رسمی و قانونی ساحل شهرهای بندر دیلم و امام حسن بر همه دستگاه‌های متولی را بیش از پیش دو چندان می‌کند.

فرماندار دیلم: تمهیدات لازم در پیشگیری از حوادث در ساحل اندیشیده شود

وی افزود: در این ارتباط لازم است تابلوهای هشدار و راهنمایی متعدد از جمله در محل شناگاه‌های رسمی و بویه ها نصب شود و محدوده‌های شنا بانوان و مردان ساماندهی و ایمن سازی قایق‌های گردشگری و وسایل ورزش‌های ساحلی و همچنین تعیین آمار دقیق آمبولانس ها در اسرع وقت انجام‌ شود.

 

فرماندار دیلم: تمهیدات لازم در پیشگیری از حوادث در ساحل اندیشیده شود

فرماندار دیلم بر اجرای وظایف ذاتی و دقیق دستگاه‌های اجرایی بر اساس دستورالعمل قانونی ابلاغی وزارت کشور تاکید کرد و بیان داشت: همکاری چندجانبه هیات نجات غریق، شهرداری‌ها و ادارات ورزش و جوانان، بندر و دریانوردی در استقرار ناجیان غریق در سواحل ، حضور شناورهای ناجی غریق و آتشخوار بویژه در تعطیلات نوروز و روزهای پایانی هفته ضروری است.

اسدی یادآورشد: تشکیل همزمان جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر و کمیته ساماندهی سواحل و مدیریت بحران با محوریت کارگروه امداد و نجات و ضرورت برگزاری آموزش همگانی جمعیت هلال احمر با همکاری هیات نجات غریق و سایر دستگاه‌های مرتبط باید با جدیت در دستور کار و پیگیری قرار گیرد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دیلم اظهار داشت: نباید تمام تصمیمات و تمهیدات و تدابیر مهم پیشگیرانه و ساماندهی خدمات تفریحی و گردشگری ساحلی و دریایی شهرستان را برای روزهای پایانی سال موکول کنیم که این امر در بازه زمانی کوتاه هرگز میسر نخواهد شد.

ساحل بندر دیلم از نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر در جنوب کشور است

کلیدواژه

بوشهر

دریا

گناوه

دیلم

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی