سیاست / شناسه خبر: 150387 / تاریخ انتشار : 1402/5/30 13:00
|
سرپرست ورزش و جوانان استان بوشهر:

شهرستان دیلم استعدادهای بزرگی در عرصه فوتبال دارد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: استعدادهای بزرگی در فوتبال شهرستان دیلم وجود دارد که با شناسایی و حمایت از آنان، مسیر رشد و توسعه این ورزش فراهم می شود.

بوشهری ها /یاسر جمالی صبح دوشنبه در نشست با فرماندار، رئیس هیئت فوتبال، پیشکسوتان و مدیران باشگاه‌های فوتبال شهرستان دیلم بر مردمی بودن دولت و عزم آن برای رفع موانع ۲ حوزه ورزش و جوانان تاکید کرد و گفت: نشستن پای درد دل مردم و حل مشکلات آنها از وظایف اصلی و دغدغه دولتمردان در نظام جمهوری اسلامی است.

 شهرستان دیلم استعدادهای بزرگی در عرصه فوتبال دارد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان‌داشت: استعدادهای بزرگی در عرصه فوتبال اعم از بازیکن، مربی و داور در شهرستان دیلم وجود دارد که با شناسایی و حمایت از آنان، مسیر رشد و توسعه این ورزش پرطرفدار بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

وی با تقدیر از حمایت‌های همه جانبه هیئت فوتبال و اهالی این رشته پرطرفدار از اداره ورزش و جوانان دیلم اظهار داشت: شهرستان دیلم در بخش ورزشی در همه رشته‌ها استعدادهای خوبی دارد و خوشبختانه زیرساخت‌های لازم نیز در حد مناسبی فراهم شده است.

جمالی در پایان ضمن تأیید دغدغه اهالی فوتبال شهرستان درباره زمین چمن شهر دیلم قول مساعد داد این موضوع به صورت فوری بررسی و اقدامات لازم تا حصول نتیجه مطلوب انجام شود.

کلیدواژه

شهرستان دیلم

یاسر جمالی

اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی