سیاست / شناسه خبر: 150389 / تاریخ انتشار : 1402/5/31 08:34
|

آزمایشگاه مرکز جامع سلامت دیر تجهیز شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از نصب و راه‌اندازی دستگاه جدید اتوآنالایزر بیوشیمی در آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی(عج) دیر خبر داد.

بوشهری ها /عباس آدمیت‌نسب در گفت و گو اظهار داشت: تجهیز آزمایشگاه به امکانات سخت‎ افزاری و توسعه زیرساخت‌های آزمایشگاهی یکی از اهداف و رسالت‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان است که پیگیر تحقق این اهداف هستیم.

 آزمایشگاه مرکز جامع سلامت دیر تجهیز شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر مبحث بیوشیمی را یکی از مباحث مهم و پایه‌ای آزمایشگاه دانست و افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت در بخش بیوشیمی آزمایشگاه، یک دستگاه اتوآنالایزر خریداری و به مجموعه امکانات و تجهیزات پیشین آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی (عج) دیر افزوده شده است.

وی ادامه داد: برای خرید این دستگاه مبلغ ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

آدمیت نسب با بیان اینکه صحت و دقت جواب‌های به‌دست آمده آزمایشگاهی بسیار مهم است، افزود: این شبکه با دارابودن نیروهای زبده و کاردان و با توانایی علمی و تجربی بالا و همچنین استفاده از دستگاه‌های خوب، دقیق و کالیبره شده خدمات بسیار خوب و با کیفیت به شهروندان ارائه می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر به ویژگی‌های دستگاه اتوآنالایزر خریداری شده اشاره و تصریح کرد: این دستگاه از نمونه‌های پیشرفته دستگاه اتوآنالایزر موجود در کشور است و توانایی انجام ۴۰۰ تست بیوشیمی را در هر ساعت دارد.

کلیدواژه

تجهیزات پزشکی

دیر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی