سیاست / شناسه خبر: 150429 / تاریخ انتشار : 1402/6/4 08:51
|

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۷ هزار میلبارد ریال طرح در شهرستان کنگان

فرماندار شهرستان کنگان گفت: در هفته دولت امسال ۸۱ پروژه با اعتبار ۱۷ هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

بوشهری ها /احمد غریبی شامگاه جمعه در نشست با مسئولان اجرایی شهرستان کنگان اظهار کرد:: طرح های قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان کنگان نسبت به هفته دولت سال گذشته ۵۹۱ درصد و در زمینه آغاز عملیات اجرایی ۱۵۳ افزایش داشته است.

اواپراتور 3 مرحله 600 تن - شرکت ماشین سازی نگار تایماز

وی افزود: در هفته دولت امسال، عملیات اجرایی ۲۱ طرح با ۶ هزار و ۱۸ میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود که احداث آب شیرین کن بنک با ظرفیت پنج هزار متر مکعب، اصلاح نقطه حادثه پیچ مخازن سیراف و احداث ساختمان پلاتو شماره ۲ کنگان از طرح های شاخص این شهرستان محسوب می شود.

فرماندار کنگان تصریح کرد: در این هفته ۶۰ طرح با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود که تقاطع غیر همسطح کنگان، فاز یک طرح توسعه اسکله، افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کنگان در بنک و بهره برداری از ۶ فضای آموزشی با ۶۳ کلاس درس از جمله مهمترین طرح ها هستند.

غریبی ادامه داد: اعتبارات سال گذشته شهرستان کنگان بالغ بر ۸۴ درصد تخصیص داشته که معادل ۱۰۴ میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان در سال جاری نسبت به سال قبل ۲ برلبر افزایش یافته است.

فرماندار کنگان بیان کرد: این اعتبارات بیش از ۲۶۳ میلیارد تومان است که در صورت تخصیص اعتبار شاهد توسعه در امور عمرانی و زیربنایی خواهیم بود.

کلیدواژه

کنگان

هفته دولت

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی